دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیرعامل فولاد مبارکه

مدیران عامل  فولاد مبارکه و بانک تجارت با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار طرفین به افزایش همکاری‌ها میان این دو بنگاه بزرگ اقتصادی کشور تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت به همراه جمعی از مدیران این بانک با محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار طیب‌نیا ضمن خوش‌آمدگویی به حضار اظهار کرد: فولاد مبارکه یکی از موالید مبارک انقلاب اسلامی است که در سال‌های گذشته خدمات زیادی را به صنعت و اقتصاد کشور انجام داده و امروز به عنوان یکی بزرگترین و مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور شناخته می‌شود.

رکورد احداث نیروگاه به نام فولاد مبارکه ثبت خواهد شد

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات موجود در عرصه تولید نظیر محدودیت‌های انرژی و... تولید همچون گذشته در حال انجام بوده و فولاد مبارکه در سال گذشته علاوه بر ثبت رکوردهای تولید، برای رفع نیاز بازار، محصولات جدیدی را طراحی و به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات، فولاد زنگ‌نزن است که برای اولین بار در کشور طراحی و به دست توانمند جوانان ایرانی تولید شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: یکی از خبرهای امیدآفرین دیگر، پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در زمانی کوتاه است که این روزها به سرعت در حال پیشرفت بوده و امید است این نیروگاه تا قبل از فرارسیدن فصل گرما در سال آینده وارد مدار شود. با توجه به روند پیشرفت پروژه، امیدواریم رکوردی ملی را در این زمینه رقم بزنیم.

لوکومتیوهای فولاد مبارکه؛ رونق‌بخش حمل‌ونقل ریلی کشور

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه علاوه بر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌هایی نظیر نیروگاه برق، برای افزایش توان حمل‌ونقل ریلی در کشور، قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لوکومتیو در سال گذشته به امضاء رسید و در مدت کوتاهی تعداد قابل توجهی از این لوکومتیوها در چرخه حمل‌ونقل ریلی کشور قرار گرفت.

طیب‌نیا تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های انرژی در زمستان، فولاد مبارکه در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از دو میدان گازی در کشور، نه تنها مشکل خود، بلکه محدودیت‌های ناشی از کمبود گاز در فصول سرد سال را برای تمام تولیدکنندگان فولاد درکشور به طور کامل رفع کند.

احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه

وی تأکید کرد: در موضوع تولید برق نیز فولاد مبارکه احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی را دستور کار قرار داده که به‌زودی مراحل احداث آن آغاز می‌شود و طبق برنامه فاز اول آن کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود، توسعه‌هایی در زمینه نورد گرم، نورد سرد و برخی از نواحی تولید در شرکت‌های گروه فولاد مبارکه نیز در حال انجام است که امیدواریم مجموع این اقدامات، اتفاقات خوبی را برای صنعت و اقتصاد کشور رقم بزند.

افزایش همکاری‌ها میان فولاد مبارکه و بانک تجارت

سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه برکات زیادی را برای منطقه به همراه دارد

وی بیان کرد: هم‌اکنون در این پروژه‌های توسعه که با سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه انجام شده بیش از ۳هزار نفر مشغول به کار شده‌اند که این موضوع مایه مباهات است و علاوه بر این قصد داریم ۱۱۰۳ نفر با آزمون استخدامی امسال، به سرمایه‌های انسانی این شرکت اضافه کنیم تا امیدآفرینی در جامعه را بیش از پیش رقم بزنیم.

طیب نیا توضیح داد: با اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به کویر مرکزی ایران نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است؛ چرا که عملیات احداث این پروژه‌ نیز مانند پروژه‌های دیگر به طور جدی در حال انجام بوده و برکات زیادی را برای استان و منطقه خواهد داشت.

افزایش همکاری‌ها میان فولاد مبارکه و بانک تجارت

بانک تجارت؛ آماده افزایش همکاری‌ها با فولاد مبارکه

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از همکاری‌های صورت گرفته میان فولاد مبارکه و بانک تجارت، بر افزایش همکاری‌ها میان این دو بنگاه مهم اقتصادی کشور تأکید کرد.

وی افزود: بانک تجارت یکی از بانک‌های پیشتاز در در کشور بوده و آماده همکاری‌های بیشتر با بزرگترین تولیدکننده فولاد در کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =