• ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر: 30865
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد سنگان

مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید در این شرکت صنعتی ومعدنی ثبت‌شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فولاد سنگان، محمد گلی پور با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تاکنون است گفت:تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره دریک روز با لطف خدا و همت مردانه باعث موفقیت به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی این شرکت معدنی تاکنونشده بود.

وی افزود:کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کورانتحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

مدیر کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان ادامه داد:با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت معدنی مصمم است با تولید پایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

گفتنی است این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد مورد نیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =