• ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
  • کد خبر: 30811
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خودروهای عرضه شده در بورس کالا زودتر از موعد تعیین شده، تحویل خریداران خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، طبق اعلام ایران‌خودرو، براساس گزارش‌های منتشر شده، در مرحله نخست عرضه هایما در بورس کالا، این محصول با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش رفته که این تعداد در کمتر از ۲۰ روز تحویل مشتریان شده است.

در مرحله دوم عرضه هایما نیز تعداد ۲۵۰ دستگاه از این خودرو به فروش رفته، اما با وجود درج موعد ۳۰ روزه در اطلاعیه عرضه، خودروها زودتر از سررسید به دست مشتریان رسیده است.

در عرضه سوم نیز که ١٠٠٠ دستگاه ۲۰۷ دستی با موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش رسیده، بعد از گذشت تنها دو هفته از زمان فروش، فرآیند فاکتور خودروها آغاز شده و این نویدبخش تحویل قبل از موعد خودروها به متقاضیان خواهد بود.

کاهش زمان تحویل خودرو از جمله برنامه‌های ایران‌خودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان مشارکت کننده در بورس کالاست و در حال حاضر نیز خودروها پیش از فرارسیدن موعد تحویل، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

یادآوری می‌شود، هفتم شهریورماه بود که نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالای ایران با عرضه ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید در بورس کالا انجام شد. هشتم آبان ماه نیز ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روی تابلو می‌رود. تاریخ تحویل این محصولات ایران خودرو ۱۶ آذر ماه یعنی ۳۸ روزه بود.

همچنین اولین پژو ٢٠٧های دستی مجهز به فرمان برقی با موعد تحویل ۹۰ روزه از ۳۰ آبان‌ماه در بورس کالا عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =