افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران از دریچه دوربین ایراسین

خبرنگار ایراسین حاشیه‌های افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران روز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور سید محمد موسوی معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت و هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مقابل سالن ۳۸ واقع در ضلع غربی نمایشگاه با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکل رسمی گشایش یافت.

حاشیه‌های افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران
حضور حدود ۵۰ خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار در مراسم افتتاحیه موجب جلب‌توجه مدیران شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه بود.
قرار است این نمایشگاه که مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و یا نمایندگی نام‌های تجاری خارجی را به دنبال داشته، طی چهار روز میزبان متخصصان و عموم علاقه‌مندان به این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران باشد. ایران متافو از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

حاشیه‌های افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران
معاون وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه علاوه بر حضور در مجموعه غرفه‌های گروه فولاد مبارکه، از غرفه‌ شرکت‌های آلومینیوم ایران، صنایع مس ذوچن، شایان صنعت نیز بازدید کرد و از نزدیک گزارش کوتاهی از فعالیت این شرکت‌ها دریافت کرده و به تبادل نظر با مدیران این شرکت‌ها پرداخت.
یکی از نکات قابل توجه در این نمایشگاه، حضور گروه فولاد مبارکه است که با طراحی رویکردی متفاوت به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور به صورت چندرسانه‌ای پرداخته است.

نکته دیگر حضور پررنگ شرکت‌های ایریسا، پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، فنی مهندسی فولاد مبارکه، فولاد سنگان، فولاد متیل، ورق خودرو، کارگزاری باهنر، فولاد تاراز، فولاد امیرکبیر کاشان و فولاد هرمزگان در قالب غرفه گروه فولاد مبارکه است که به دلیل رویکرد این شرکت‌ها در زمینه ارائه دستاوردهای دانش‌بنیانشان به این نمایشگاه، جذابیت خاصی بخشیده است.
در حقیقت گروه فولاد مبارکه امسال زمینه شناخت بیشتر شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان کوچک و متوسط را از این مجموعه بزرگ صنعتی و بزرگ‌ترین فولادساز کشور فراهم ساخته است.

حاشیه‌های افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر، پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

غرفه فولاد مبارکه در سالن ۳۸B پذیرای حضور بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران است.

شما می‌توانید لیست مشارکت‌کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (متافو) را از اینجا ببینید.

برای آگاهی از رویدادها و اخبار لحظه‌ای این نمایشگاه به پایگاه خبری تحلیلی ایراسین مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =