آیین امضای تفاهم نامه شرکت فولاد مبارکه و کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه گفت: این اقدام فولاد مبارکه باید برای استان‌های دیگر و صنایع کشور الگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز چهارشنبه _دوم آذرماه_ با تبریک هفته بسیج و درود به بنیانگذار انقلاب، اظهار کرد: مردم اصفهان همیشه تلاش بسیاری در امور خیر داشته‌اند و شرکت فولاد مبارکه به عنوان شرکتی موفق در عرصه صنعت و تولید همواره در امور خیر درخشیده است.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج افزود: بسیج، کمیته امداد، نهضت سوادآموزی و بسیاری از نهادهای دیگر، مولودهای مبارکی هستند که از همان بدو انقلاب توسط حضرت (ره) امام بنیانگذاری شد تا امروز شاهد ظهور برکات آن در جامعه باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: اصفهان، شهری انقلابی است که هم در جریان انقلاب و هم در جریان دفاع مقدس، بیش از 23هزار شهید را تقدیم کرده است و این شهر با داشتن جانبازان، آزادگان، ایثارگران و به خصوص خانواده شهدا این شهر، یکی از شهرهای مهم کشور است که برکات این عزیزان شامل حال همه ما شده است.

وی درخصوص تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد استان و فولاد مبارکه اصفهان، ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای رفع دغدغه نیازمندان در زمینه مسکن است چرا که مسکن مهمترین مشکل محرومان بوده و در شرایط فعلی این عزیزان با افزایش هزینه‌هایی نظیر رهن و اجاره روبرو شده‌اند.

بختیاری با بیان اینکه این اقدام فولاد مبارکه الگویی برای دیگران خواهد شد اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه، ۱۰۰ واحد مسکونی تا پایان امسال ساخته می‌شود و امیدواریم در سالروز تاسیس کمیته امداد این طرح‌ها با همت و یاری فولاد مبارکه به بهره‌برداری برسد. همچنین بنا داریم تا با کمک این شرکت بزرگ صنعتی، علاوه برا ساخت مسکن، در زمینه تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان افراد تحت پوشش نیز گام‌های ارزشمندی را برای کمک به محرومان کشور برداریم.

وی افزود: شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه به عنوان صنایعی فعال در صنعت کشور، بدون الزام یا اجبار، مسئولیت اجتماعی خود را ایفا می‌کنند که این رویکردها بسیار ارزشمند است و امیدواریم چنین اقداماتی در استان‌های دیگر به عنوان الگویی عملیاتی برای دیگران بازگو و اجرایی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: باید نسبت به محرومان احساس دین داشته باشیم چرا که این تلاش‌ها، قوت قلبی برای محرومان و نیازمندان است. شایسته است به خاطر این اقدامات و تلاش‌های شرکت فولاد مبارکه به تمام کارکنان این شرکت که در تمام عرصه‌ها حضوری قوی داشته‌اند درود بفرستیم.

شایان ذکر است صبح امروز تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه به منظور مشارکت برای تامین مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد به امضا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =