سید مصطفی قادریان

رئیس اداره روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، ارتقای بهره‌وری در مصرف انرژی، رعایت مسائل زیست‌محیطی در مصرف حامل‌های انرژی، بازچرخانی آب‌های مصرفی و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در راستای حفظ مسائل زیست‌محیطی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدمصطفی قادریان، در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، اظهار کرد: تاکنون پروژه‌های زیادی توسط شرکت فولاد مبارکه در حوزه رعایت موازین محیط زیست در استان اصفهان محقق شده و خوشبختانه هم‌اکنون اجرای برخی از این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

وی ارتقای بهره‌وری در مصرف انرژی، رعایت مسائل زیست‌محیطی در مصرف حامل‌های انرژی، بازچرخانی آب‌های مصرفی و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در راستای حفظ مسائل زیست‌محیطی اعلام کرد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان این که شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان دوستدار محیط زیست و پایبند به رعایت مسائل زیست‌محیطی تاکنون اقدامات قابل توجهی را در این زمینه اجرا کرده است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه محیط زیست محیطی به کارکنان این شرکت، توجه به مسئولیت اجتماعی در رعایت مسائل زیست‌محیطی و دست‌یابی به رعایت استانداردهای زیست‌محیطی از اهم اقدامات شرکت فولاد مبارکه در حوزه مسائل زیست‌محیطی است.

قادریان خاطرنشان کرد: هرگونه تلاش در جهت حفظ محیط زیست و توجه به این مسئله مهم، احترام به کرامت انسانی است و شرکت فولاد مبارکه تاکنون در این زمینه به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =