سهام عدالت

عضو هیئت مدیره کانون‌ شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت از افزایش ۲.۵ برابری سود سهام عدالت خبر داد.

محمد خزائی کوهپر، عضو هیئت مدیره کانون‌ شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شرایط خوب سود سهام عدالت در سال جاری اظهار داشت: این سود نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده است و این نوید را به سهامداران می‌دهیم که در دومرحله سود را توزیع کنیم.

وی افزود: یک مرحله در پایان آبان ماه و یک مرحله در پایان اسفند ماه انجام خواهد شد.

عضو هیئت مدیره کانون‌ شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت ادامه داد: سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ برای هر برگ سهام حدود ۵۰۰ هزار است، این سود احتمالا برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر یا معادل حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس یک خانواده چهار نفره تا پایان فصل پاییز حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کنند.

مردم سهام خود را نفروشند

عضو هیئت مدیره کانون‌ شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با بیان اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذار در این شرکت از جمله پالایشگاه اصفهان سود خوبی را به همراه داشته‌اند، ابراز داشت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم سود بهتری را برای سهامداران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه تلاش مسئولان برای ماندگاری مردم در شرکت سهام عدالت است، اضافه کرد: همه توان خود را به کار گرفته‌ایم که با توزیع سود عادلانه مردم را در این شرکت حفظ کنیم تا سهام خود را نفروشند.

خزائی کوهپر در ادامه با اشاره به اینکه راه‌اندازی شرکت‌های جدید زیر مجموعه پالایشگاه اصفهان بسیار خوب و تاثیرگذار است، گفت: کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت خود را همسو با پالایشگاه اصفهان می‌داند و اگر شرکت‌های زیر مجموعه پالایشگاه طرح توجیهی خوبی را داشته باشند در پایان سال جهت تقسیم سود همسو خواهیم شد.

وی گفت: کانون سهام عدالت بزرگترین بنگاه اقتصادی ایران است و از این رو هر نوع کمکی از دست ما ساخته باشد که بتوانیم یک فدم مجموعه پالایشگاه را جلو ببریم دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =