مسکن نیمه کاره

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه اتمام ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر، گفت:بخشی از تورم ۵۰ درصدی سال‌های گذشته به دلیل فعال نبودن مسکن بود.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، هادی عباسی با اشاره به اینکه بخشی از تورم ۵۰ درصدی سال‌های گذشته به دلیل فعال نبودن مسکن بود، اظهار کرد: تاکنون مقام معظم رهبری بر موضوع مسکن تا این حد صریح مطالبه‌گری نکرده بودند. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا مشکلات بخش مسکن را برای مردم برطرف کنیم.

وی افزود: برخی معتقدند با توجه به امکانات موجود می‌توان مشکل مسکن کشور را حل کرد و مسکن را به نقطه مطلوبی رساند.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی رشته اقتصاد زمین و مسکن در کشور، گفت: اقتصاد زمین و مسکن پیچیده، دشوار و چند وجهی است. معتقدم با رونق بخش مسکن می‌توان اقتصاد کشور را نجات داد.

قائم مقام وزیر راه در طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا بار وزیر راه و شهرسازی را در حوزه مسکن سبک و خیالش را کمی آسوده کنیم. همچنین تلاش خواهیم کرد با انسجام وهمدلی پروژه عظیم طرح نهضت ملی مسکن را به نتیجه برسانیم.

عباسی‌ با بیان «در تلاشیم انسجام وزارت راه و شهرسازی را حفظ کنیم» یادآور شد: متاسفانه هنوز ۲۵۰ هزار واحدمسکونی مهر ناتمام در کشور وجود دارد. در برنامه است تا این ۲۵۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر را تا پایان سال به اتمام برسانیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم و بتوانیم نشاط و امیدواری را به جامعه برگردانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =