پروین صالحی در افتتاح پروژه‌های فولادسنگ مبارکه

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای صنعت فولاد کشور، صنعت فولاد مبارکه و به‌طور خاص شرکت فولادسنگ مبارکه آرزوی موفقیت دارم تا حرکت خود را در مسیری که برای رشد اقتصادی کشور آغاز کرده‌اند، پرقدرت ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پروین صالحی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت فولادسنگ مبارکه در گفت‌وگو با صدا و سیما اظهار کرد: شرکت فولادسنگ مبارکه به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، بر اساس مفاهیم دانش‌بنیان فعالیت داشته و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه معدن برجای گذاشته است.

وی افزود: شرکت فولادسنگ مبارکه برای توسعه صنعت کشور، تحت حمایت فولاد مبارکه تجارب خوبی در حوزه معدن دارد، بر خود لازم می‌دانم تا از مدیریت فولاد مبارکه تشکر کنم و باز هم تأکید کنم که تولید به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور مورد توجه کل مسئولین و به‌خصوص مجلس شورای اسلامی است؛ در جهت برداشتن موانع از جلوی پای تولید و صنعت کشور از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس تصریح کرد: برای صنعت فولاد کشور، صنعت فولاد مبارکه و به‌طور خاص شرکت فولادسنگ مبارکه آرزوی موفقیت دارم تا حرکت خود را در مسیری که برای رشد اقتصادی کشور آغاز کرده‌اند، پرقدرت ادامه دهند و چشم دشمنان این صنعت در خارج از کشور و پیاده‌نظام آن‌ها در داخل کشور کور باد.

پروین صالحی خاطرنشان کرد: وقتی که نیت خالصانه، براساس ایمان و تعهّد در خط تولید کشور قرار گیرد، مسلماً رکوردهای پی‌درپی تولید نیز حاصل می‌شود؛ شرکت فولاد مبارکه نیز در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری این امر را محقق کرد و نشان داد که عزم خود را برای تولید ورق‌های با کیفیت با ضخامت کمتر جزم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =