ییب

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: مدیریت جدید فولاد مبارکه تیم انقلابی جوان و متعهدی هستند و بر مبارزه با فساد تاکید دارند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، حسین رجایی در مورد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: اشتباه بزرگ دولت قبل این بود که یک فرد کاملا غیرمتخصص و ناآشنا به صنعت فولاد را به عنوان مدیرعامل بزرگترین مجتمع فولاد کشور منصوب کردند آن هم شرکتی که نزدیک به ۵۰ درصد فولاد کشور را تولید می‌کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس بیان داشت: مدیریت جدید فولاد مبارکه تیم انقلابی جوان و متعهدی هستند، بر مبارزه با فساد تاکید دارند و عزمشان براین است که این مجموعه را به سمت شفافیت ببرند.

رجایی اظهار داشت:برخی کلمه اختلاس را برای رقم ۹۲ هزار میلیارد تومان در این پرونده به کار می برند که صحیح نیست، حدود ۷۰هزار میلیارد تومان تخلف صورت گرفته و مابقی این رقم مربوط به اختلاس و مباحث دیگری است.

نماینده مردم لنجان اصفهان بیان داشت: تخلف به این معناست که قرار بوده عرضه فولاد در بورس باشد اما بیرون از شبکه عرضه شده است و ممکن است به همان قیمت بورس هم داده شده باشد، اگر چه در این پروسه خود کارخانه ذینفع نبوده است، اما این روند از مجرای قانونی انجام نشده و تخلف صورت گرفته است.

رجایی تصریح کرد: در این پرونده نباید سیاه نمایی شود که ۹۲ هزار میلیارد تومان از بیت المال دزدیده شده اینگونه نیست، عمده تخلفاتی غیرقانونی بوده که باید با مسببین این پرونده برخورد شود و اگر اجحافی در حق بیت‌المال انجام داده‌اند باید مجازات شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =