• ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر: 28206
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نگرش سپاهان فوتبال زیباست. ما هم فوتبال تهاجمی و تماشاگر پسند ارائه می‌دهیم، سپاهان هم در ساختار دفاع و حمله قوی هستند اما ما هم برنامه خودمان را داریم و می‌خواهیم نقاط قوت را ببندیم. نقاط ضعفی هم دارند که روی آن‌ها کار کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیرقلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر و فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: جلوی سپاهان می‌توان فوتبال خوب ارائه کرد چون نگرش سپاهان فوتبال زیباست. ما هم فوتبال تهاجمی و تماشاگر پسند ارائه می‌دهیم. سپاهان هم در ساختار دفاع و حمله قوی هستند اما ما هم برنامه خودمان را داریم و می‌خواهیم نقاط قوت را ببندیم. نقاط ضعفی هم دارند که روی آن‌ها کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: فردا می‌توانیم از اریک باگناما استفاده کنیم. بازی قبل نمایش خوبی نداشتیم و در این چند روز فیلم‌ها و نتایج را نگاه کردیم. امیدواریم عین بازی با تراکتور رو به جلو بازی کنیم. فردا هم بازی زیبایی خواهد شد و امیدوارم پیروز شویم.

وی درباره حضور هواداران در این بازی گفت: تیم ما چهارمین سال حضورش است و سال گذشته کار بزرگی کرد و چهارم شد. این چهارمی از جام قهرمانی مهم تر بود اما استقبالی ندیدیم. ما انتظار داریم در همه بازی‌های خانگی هواداران را در ورزشگاه ببینیم. گل گهر وارد رنکینگ جهانی شده و پشت این نتیجه تلاش زیادی بوده است. توقع بیشتری از هواداران گل گهر داریم چون این تیم برند شده است. تماشاگران باید دلی بیایند و نمی‌توان به زور آن‌ها را به ورزشگاه آورد. صاحبان اصلی فوتبال هواداران هستند.

قلعه‌نویی درباره جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن تلاش کرد اما نشد. برای جذب مهرداد محمدی و محمد نادری نامه زدیم اما نشد. با این حال نفرات خوبی داریم و جوانان باکیفیتی هم جذب کردیم. ما قراردادها را دو ساله و چند ساله کردیم که این کار خوبی بود. ۸ بازیکن جوان بسیار خوب داریم و در ادامه بازی‌ها حتما اضافه می‌شود. آینده گل گهر بیمه است.

وی با اشاره وضعیت مصدومان تیمش توضیح داد: دیروز کی‌روش استنلی در تمرینات تیمی بود است و امشب تصمیم می‌گیریم از او استفاده کنیم یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =