طیب نیا

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه همواره نقش ارزنده‌ای در توسعه فضاهای آموزشی استان اصفهان و بسیاری از مناطق محروم کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در دیدار با محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه همواره نقش ارزنده‌ای در توسعه فضاهای آموزشی استان و بسیاری از مناطق محروم کشور داشته است.

وی افزود: فولاد مبارکه گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح علمی و آموزشی در استان و کشور برداشته و با حمایت‌های خود در تسهیل امور آموزش‌وپرورش استان اصفهان و دیگر استان‌ها نقش بسزایی ایفا کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به دنبال ایجاد تحول در نظام آموزشی و زیرساخت‌های آن در استان اصفهان هستیم.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این دیدار اظهار کرد: فولاد مبارکه همواره در زمینه تعلیم و تربیت کارکنان خود و جامعه دغدغه‌مند بوده و به دنبال ارتقای جایگاه آموزش است.

وی افزود: ایجاد تحولی بزرگ در سیستم تعلیم و تربیت کشور ضروری است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: فولاد مبارکه آمادگی دارد تا در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود، سطح همکاری با آموزش‌وپرورش را افزایش دهد تا سهمی در بهبود شرایط موجود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =