برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان گفت: روز گذشته پیک مصرف برق در منطقه اصفهان برابر با ۵۰۸۹ مگاوات بوده است.

سید محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳ دقیقه سه‌شنبه ۴ مردادماه، تولید برق در منطقه اصفهان برابر با ۴۱۸۳ مگاوات و میزان مصرف برابر با ۵۰۸۹ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۹۰۶ مگاوات از شبکه سراسری، انرژی وارد شبکه اصفهان شد.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان اظهار کرد: همچنین پیک شب مصرف برق در منطقه اصفهان نیز ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه به ثبت رسید که در این زمان میزان تولید برابر با ۳۹۴۶ مگاوات و میزان مصرف برابر با ۴۸۸۴ مگاوات بوده است.

نوحی افزود: بر این اساس مقدار ۹۳۸ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه اصفهان وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصرف بدون در منطقه اصفهان بدون احتساب صنایع برابر با ۳۹۱۸ مگاوات بوده است. این آمار نشان می‌دهد صنایع روز گذشته تنها ۹۶۶ مگاوات برق مصرف کرده‌اند.

سخنگوی صنعت برق افزود: روز گذشته همه نیروگاه‌های منطقه اصفهان به جز نیروگاه کارون ۴ در مدار بود. نیروگاه کارون ۴ نیز به دلیل محدودیت منابع آبی در مدار قرار نداشت.

نوحی با اشاره به احتمال بروز سیل در روزهای آتی گفت: اکیپ‌های لازم برای جلوگیری از بروز خسارت در مناطق لازم مستقر شده‌ است. با این حال سامانه ۱۲۱ شرکت برق آماده پاسخگویی به مشترکان است.

هشدار شرکت برق به مردم؛ به سیم‌های نزدیک زمین دست نزنید

وی با اشاره به احتمال خم شدن تیرهای فشار ضعیف انتقال برق و نزدیک شدن کابل‌های برق به زمین در روزهای آتی، احتمال برق گرفتگی وجود دارد. این سیم‌ها دارای برق است و بنابراین مردم باید از دست زدن به این سیم‌ها دوری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =