خردایش

رئیس واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: با برنامه‌ریزی، مدیریت فرایندها، تلاش بی‌وقفه همکاران در واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مبارکه توانستیم به رکورد تولید ماهیانه ۱۰۲ هزار و ۲۲۲ تن تولید سنگ‌آهک دانه‌بندی شده در خردادماه دست یابیم.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی، رئیس واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مبارکه اظهار کرد: به یاری خداوند و با تلاش بی‌وقفه همکاران و برنامه‌ریزی توانستیم در خردادماه به رکورد تولید ماهیانه ۱۰۲ هزار و ۲۲۲ تن تولید سنگ‌آهک دانه‌بندی شده دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه رکورد قبلی تولید در واحد خردایش در فروردین‌ماه ثبت شد، افزود: واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مبارکه در فروردین‌ماه توانست به تولید۱۰۱ هزار و ۲۳۷ تن سنگ آهک دست یابد و برای نخستین بار در طول سه دهه گذشته از فعالیت شرکت، رکورد تولید سنگ آهک ۶ رقمی به ثبت رسید.

وی ضمن تشکر از همت و تلاش بی‌وقفه کارکنان واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مبارکه در تحقق این موفقیت، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی، مدیریت فرایندها، تلاش بی‌وقفه، درک متقابل از یکدیگر، استفاده موثر از مکانیزم‌ها وبه ویژه کاهش توقفات بتوانیم روند فزاینده تولید سنگ‌آهک دانه‌بندی شده را در شرکت فولادسنگ مبارکه تداوم بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =