رضا شریفی

مدیرعامل شرکت اقلید پارس گفت: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای ساخت فولاد اقلید، فشار ناشی از تحریم‌ها را از مردم و صنعت کشور برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا شریفی مدیرعامل شرکت اقلید پارس در مراسم عقد قرارداد احداث واحد احیا مستقیم فولاد اقلید به ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال، اظهار کرد: تمام نمایندگان مجلس با تمام قوا با حضور خود در چنین جلساتی نشان داده‌اند که همواره پشتیبان توسعه کشور بوده‌ و هستند. کمیسیون صنایع و دیگر نمایندگان محترم مجلس برای رسیدن به اهداف دولت در حال تلاش هستند که این موضوع قابل تقدیر است.

وی گفت: هدف از تشکیل این جلسه رقم زدن اتفاقات مهمی در صنعت کشور است و به لحاظ تولید و رشد صنایع کشور شرکت توسعه فلزات فعالیت‌های خوبی را در این زمینه انجام داده است. یکی از کارهای خوبی که در این زمینه انجام شده سرمایه‌گذاری در شرکت فنی مهندسی ایریتک است که به عنوان بازوی توسعه فلزات در پروژه‌های مختلفی مانند تولید آهن اسفنجی، پتروشیمی، نفتی و نیروگاهی سرمایه‌گذاری و اجرا انجام داده‌اند.

مدیرعامل اقلید پارس افزود: افتخار ما این است که سهامداران ما یعنی چادرملو، توسعه فلزات و ایریتک دارای توانی به خصوص هستند. توسعه فلزات با سرمایه‌گذاری مناسب، چادرملو با تأمین مواد اولیه و ایریتک به عنوان شرکت مهندسی و بازوی اجرایی پروژه توانسته‌اند برندهای خوبی را در عرصه صنعت کشور از خود به جای بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان کارکنان دولت در عرصه صنعت باید این اتفاقات بزرگ را به مردم اطلاع‌رسانی کنند و در این بین رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی را دارند. با ساخت پروژه فولاد اقلید چیزی حدود 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد که این کار باعث جلوگیری از فشار تحریم‌ها بر صنعت کشور و بر مردم خواهد شد.

شریفی تأکید کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم به قولی که به آن‌ها برای اجرای پروژه داده‌ایم عمل کنیم در زمان مقرر کارخانه فولاد اقلید را افتتاح کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =