فولادگر

مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در بازدیدی که از طرح‌های تصفیه‌خانه فاضلاب‌های شهری و بازیافت پساب در شرکت فولاد مبارکه داشتم، شاهد کاهش قابل توجه مصرف آب در این صنعت بودم که اقدامی مهم و قابل تقدیر در راستای سند آمایش سرزمین و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمیدرضا فولادگر، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که به تازگی از شرکت فولاد مبارکه بازدید کرد، در توییتر خود بر کاهش قابل توجه مصرف آب در این شرکت مهر تایید زده و آن را اقدامی مهم و قابل تقدیر در راستای اقتصاد مقاومتی است.

این نماینده سابق مردم اصفهان مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در بازدیدی که از طرح‌های تصفیه‌خانه فاضلاب‌های شهری و بازیافت پساب در شرکت فولاد مبارکه داشتم، خوشبختانه شاهد کاهش قابل توجه مصرف آب در این صنعت بودم که اقدامی مهم و قابل تقدیر در راستای سند آمایش سرزمین و اقتصاد مقاومتی است.»

مهر تایید بر کاهش قابل توجه مصرف آب در فولاد مبارکه+تصویر

گفتنی است میزان مصرف آب در صنعت فولاد همواره یکی از موضوعات مهم و مورد توجه بوده است. این در حالی است که فولاد مبارکه با اجرای طرح‌های مختلفی مصرف آب از رودخانه زاینده‌رود را به کمترین مقدار رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =