• ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر: 26008
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن سال ١٤٠٠، بر مبنای سال پایه ۱۳۹۵ را اعلام کرده که بر اساس آن، شاخص هر سه گروه عمده در بخش معدن در مقایسه با سال ١٣٩٩ افزایش داشته و در سال گذشته، شاخص مربوط به گروه‌­های زغال‌سنگ معادل ٩٢١.٩، کانه‌­های فلزی ١١٧١.١ و سایر معادن ٤٦٠.١ درصد اعلام شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، طبق آمار مرکز آمار ایران، در سال ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن به ١٠٢٦ رسید که در مقایسه با همین اطلاع در سال پیش از آن، ٩٢.٩ درصد افزایش داشته است. در این سال شاخص مربوط به گروه‌های زغال سنگ معادل ٩٢١.٩، کانه‌های فلزی ١١٧١.١ و سایر معادن ٤٦٠.١ است.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در سال ۱۴۰۰

شاخص هر سه گروه عمده در بخش معدن در مقایسه با سال ١٣٩٩ افزایش داشته است.

در سال گذشته، تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن نسبت به سال ۱۳۹۹ (تورم سالانه) به ٩٢.٩ درصد رسیده است که ١٣.١ درصد افزایش داشته است. به عبارتی، میانگین قیمت دریافتی توسط تولیدکنندگان مواد معدنی به ازای فروش محصولات‌شان در داخل کشور، در سال ١٤٠٠ نسبت به سال پیش از آن، ٩٢.٩ درصد افزایش داشته است.

شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ تورم سالانه مربوط به گروه زغال‌سنگ معادل ٨٣.٤ درصد، کانه‌های فلزی ٩٦.٧ درصد و سایر معادن ٦٣.٨ درصد ثبت شده است.

مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن سال ١٤٠٠، بر مبنای سال پایه ۱۳۹۵ را اعلام کرده که بر اساس آن، شاخص هر سه گروه عمده در بخش معدن در مقایسه با سال ١٣٩٩ افزایش داشته و در سال گذشته، شاخص مربوط به گروه‌های زغال‌سنگ معادل ٩٢١.٩، کانه‌های فلزی ١١٧١.١ و سایر معادن ٤٦٠.١ درصد اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار مرکز آمار ایران، در سال ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن به ١٠٢٦ رسید که در مقایسه با همین اطلاع در سال پیش از آن، ٩٢.٩ درصد افزایش داشته است. در این سال شاخص مربوط به گروه‌های زغال سنگ معادل ٩٢١.٩، کانه‌های فلزی ١١٧١.١ و سایر معادن ٤٦٠.١ است.

شاخص هر سه گروه عمده در بخش معدن در مقایسه با سال ١٣٩٩ افزایش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =