عصر امید

رویداد ملی گام دوم با عنوان "عصر امید" در آستانه چهل سالگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت صدها شرکت دانش بنیان، مراکز رشد و نوآور در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ رویداد ملی گام دوم با عنوان "عصر امید" در آستانه چهل سالگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت صدها شرکت دانش بنیان، مراکز رشد و نوآور در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره این رویداد فناورانه گفت: در رویداد عصر امید، ۱۰۰۰ شرکت فناوری، ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان، ۱۰۰۰ ایده دانشجویی و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی با زیر ساختی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان تازه‌ترین توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری ارائه کرده‌اند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی گفت: اهداف برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی عبارتند از؛ نظام‌مند کردن ساختارهای علم و فناوری دانشگاه آزاد، نشان دادن توانمندی دانشگاه آزاد، شناسایی دانشگاه آزاد، پیگیری وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد و ایجاد تفاهم‌نامه‌های همکاری بین دانشگاه ها و دانشکده‌های دانشگاه آزاد و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی افزود: مجموعه‌ دانش بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی این ظرفیت را دارد که نه تنها به رفع بخش عمده‌ای از نیازهای کشور کمک کند بلکه محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر کند و این ثروت ملی برای کشور محسوب می‌شود.

معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون سند پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه تدوین شده و این سند یکی از کاملترین سندهای عملیاتی و اجرایی محسوب می‌شود. بنابراین دانشگاه آزاد می‌تواند نقش تحول و یک موتور پیشران در این عرصه باشد تا این سند به مرحله اقدام و عمل پیش بیاید.

مراسم گشایش رویداد عصر امید امروز بعدازظهر به صورت رسمی با حضور آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =