فینال لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال رئال مادرید با شکست لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز، یکشنبه بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پاریس برگزار شد. این بازی به دلیل برخی ناهنجاری‌ها و ورود غیرمجاز تماشاگران لیورپول به داخل ورزشگاه، با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

در نیمه اول این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و با پرس معروف خود از بالا اجازه بازی‌سازی به رئالی‌ها نداد. در این نیمه شاگردان یورگن کلوپ چند فرصت عالی توسط صلاح و مانه داشتند که واکنش‌های عالی کورتوآ راهی به دروازه مادرید نداشت.

البته در دقایق پایانی نیمه اول این رئال بود که توسط بنزما به گل رسید، اما این گل ابتدا با پرچم کمک داور و سپس با تایید کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد تا تقابل دو تیم در ۴۵ دقیقه گلی نداشته باشد.

در نیمه دوم فرم و شکل بازی کمی تغییر کرد، رئال به رهبری کارلو آنجلوتی نمایش جسورانه‌تری داشت و این اتفاق موجب دادن فضا به لیورپولی‌ها شد. البته رئال معجزه خود را در دقیقه ۵۹ انجام داد، جایی که روی یک ضد حمله سریع و پاس در عرض کارواخال، وینیسیوس جونیور دروازه‌ لیورپول را فرو ریخت و گل اول بازی به ثمر رسید.

پس از این‌ گل لیورپول با تعویض‌های کلوپ سر و شکل هجومی‌تری به خود گرفت. از طرفی رئال نیز سعی داشت بازی حساب‌ شده ارائه کند و با یک‌ نمایش قرص در دفاع، روی ضد حملات بارها خطرآفرین شد. اما مرد اول میدان در سی دقیقه پایانی بازی تیبو کورتوآ، دروازه‌بان بلژیکی رئال بود که با واکنش‌های دیدنی خود اجازه نداد تا جام به انگلیس برود.

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید تا پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت‌ها به چهاردهمین عنوان قهرمانی خود دست یابد. همچنین کارلو آنجلوتی به کسب چهارمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان پرافتخارترین سرمربی این رقابت‌ها لقب گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =