نورد گرم

فولادمردان ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه در دومین ماه از سال جدید موفق شدند با تولید ٥٠٦ هزار و ٣٩٥ تن کلاف گرم رکورد تازه‌ای را به ثبت برسانند و رکورد قبلی تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ٥٠٤ هزار و ٣٢٣ تن که در فروردین ١٤٠١ رقم خورده بود را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فولادمردان ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه در دومین ماه از سال جدید موفق شدند با تولید ٥٠٦ هزار و ٣٩٥ تن کلاف گرم رکورد تازه‌ای را به ثبت برسانند و رکورد قبلی تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ٥٠٤ هزار و ٣٢٣ تن که در فروردین ١٤٠١ رقم خورده بود را ارتقا دهند.

شرکت فولاد مبارکه در تولید ماهیانه کلاف گرم رکورد زد

گفتنی است غیورمردان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید ٧٨٢ هزار و ٦٦٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه سال جاری توانستند رکورد جدیدی را در تولید ماهیانه تختال رقم بزنند و خودباوری را به منصه ظهور برسانند.

همچنین تلاشگران فولاد مبارکه موفق شدند با ثبت رکورد تولید ماهیانه اردیبهشت‌ماه در واحد احیاء مستقیم ١ به میزان ٥٠١ هزار و ٣٩٠ تن(گذر از نیم میلیون تن) و در واحد احیاء مستقیم ٢ به میزان ٢٨١ هزار و ٨٩٠ تن، در مجموع با تولید ٧٨٣ هزار و ٢٨٠ تن آهن اسفنجی، رکورد جدیدی را در تولید ماهیانه ناحیه آهن‌سازی شرکت فولاد مبارکه رقم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =