سعید جهانگیری

سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان گفت: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد، هفته گذشته و در بُعد کوچک‌تر و با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برای تیم ما در ارومیه و در بازی با نود رخ داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ون‌پارس نقش‌جهان عصر امروز در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم فوتبال شاهین بندری عامری بود و در نهایت توانست با نتیجه سر بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

سعید جهانگیری، سرمربی تیم ون‌پارس پس از این بازی اظهار کرد: در لیگ‌دو اساسا تیم‌ها فاصله زیادی با یکدیگر ندارند و شرایط فنی تیم‌ها برابری می‌کند. در بازی‌های داخل خانه در چند بازی بدشانس بودیم و خلق موقعیت‌های ما کم بود. البته به اینکه بگویم بد شانس بودیم اعتقادی ندارم و اگر ۵ موقعیت داریم باید تلاش کنیم و ۱۰ موقعیت بسازیم.

وی درباره حواشی از سوی تیم‌های رقیب برای این بازی ایجاد شده بود، تاکید کرد: تیم‌ شاهین بندرعامری باشخصیت است و چند سال است زحمت می‌کشند. به مهدی کریمیان، سرمربی این تیم بابت صعود آن‌ها به لیگ یک تبریک می‌گویم. امیدوارم یکم از ایجاد فضاهای بد برای یکدیگر فاصله بگیریم. برخی از تیم‌های رقیب با انتشار مطابی رفتاری دور از حرفه‌ای‌گری نشان دادند، اگر نوع برخورد تیم ون‌پارس و نوع برخورد دیگر تیم‌ها که مدعی تخلف ما هستند بررسی شود، ریشه و اساس این صحبت‌ها مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ون پارس افزود: وقتی یک تیمی در خانه خودش دو بازی‌ آن نیمه تمام می‌ماند، تصادفی نیست. اتفاقی که در بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد، هفته گذشته و در بُعد کوچک‌تر و با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برای تیم ما در ارومیه و در بازی با نود رخ داد. ما از حضور این تعداد تماشاگر در این بازی لذت بردیم، اما در آنجا هم سنگ و بطری بود و ما تا انتها بازی کردیم.

جهانگیری درباره عملکرد فرزین نجفی که در بازی امروز دو گل برای تیمش به ثمر رساند، توضیح داد: مجموع تیم ما خوب بازی کردند و فردین نجفی هم بازی سومش برای ون پارس بود و از عملکرد او راضی هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه به لیگ یک صعود کنیم، باید تمرکز خود را معطوف به گام بعدی و سپس بازی‌ پلی‌آف بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =