اولین جشن تکریم و قدردانی از تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی، ارزیابان و همکاران فولاد مبارکه

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه با بیان این‌که تسهیلگری تسهیلگران منجر به اقدامات ارزشمندی در این شرکت شده است گفت: تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی و ارزیابان به‌مثابه نخ تسبیح برای پیشرفت و اعتلای فولاد مبارکه هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اولین جشن تکریم و قدردانی از تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی، ارزیابان و همکاران واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور مهدی کفایت، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، ابراهیم کاظمی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، مهدی دهقان رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش شرکت فولاد مبارکه و ۳۵۰ تسهیلگر آموزشی برگزار شد و در پایان از ۱۱ تسهیلگر برتر و نمونه به‌صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است، فعالیت به‌عنوان تسهیلگر در کل سال ۱۴۰۰، تحت پوشش قرار دادن حداقل ۱۰ نفر توسط تسهیلگر و داشتن میانگین نمره ارزیابی عملکرد ۹۰ از ۱۱۰ در ۴ فصل سال ۱۴۰۰، از شاخص‌های انتخاب تسهیلگر برتر این مراسم بود.

مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در این مراسم با بیان این‌که تسهیلگری تسهیلگران منجر به اقدامات ارزشمندی در این شرکت شده است، اظهار کرد: تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی و ارزیابان به‌مثابه نخ تسبیح برای پیشرفت و اعتلای فولاد مبارکه هستند.

وی در ادامه بابیان این‌که هر سازمانی نیاز به تغییر دارد چراکه رقبایش در حال تغییر هستند، افزود: تسهیلگران نقش بسزایی در تغییر و تحولات هر سازمان دارند و اثر کار آن‌ها در بلندمدت نمایان می‌شود؛ بنابراین نوع فعالیت این بخش در سازمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =