طیب‌نیا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان عرصه روابط عمومی کشور تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان عرصه روابط عمومی کشور تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

وقتی از جهش تولید سخن به میان می‌آید، ارکان زیادی را برای تحقق آن متصوریم. مواد اولیه، سرمایه‌های انسانی، ماشین‌آلات و.... دست به دست هم می‌دهند تا بهترین‌ها را برای این مرز و بوم رقم بزنند.

درست است که تلاش‌های همه‌جانبه و شبانه‌روزی در شرکت فولاد مبارکه برای لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در راستای تأمین نیاز داخلی و رسیدن به قله اقتصاد غیرنفتی ادامه دارد ولی در این بین نباید از روایت صحیح تلاش‌های جوانان این مرز و بوم در این زمینه و انعکاس صحیح آن غافل شویم.

روایت دست اول، صادقانه و هنرمندانه با نگاهی عمیق و غیر تبلیغاتی به موضوع تولید باعث می‌شود تا جریان‌های غرض‌ورزانه صنعت‌ستیزی از خارج کشور که گاهی ناآگاهان داخلی نیز آن را تشدید می‌کنند، نتوانند به هدف شوم خود یعنی وابستگی دائم صنعت و اقتصاد کشور به واردات برسند.

عبارت "روابط عمومی، پشتیبان تولید" عبارتی صحیح، دقیق و به جاست که این تلاش‌های شبانه‌روزی و هنرمندانه فولادمردان روابط عمومی فولاد مبارکه را برای تزریق امید به مردم جامعه توصیف می‌کند.
٢٧ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه، به‌ویژه همکارانم در روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه تبریک عرض می‌نمایم و به روح پرفتوح شهید بزرگوار "محسن خزایی" مدیر اسبق روابط عمومی این شرکت، والاترین درودها را تقدیم می‌کنم.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =