تقی زاده

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پنل «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فولاد در ۱۴۰۱» گفت: مشکل اصلی ما در اکتشافات معدنی بوروکراسی و مشکلات اداری است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ناصر تقی زاده در پنل «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فولاد در ۱۴۰۱» که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران برگزار شد، گفت: احداث نیروگاه چادرملو پشتوانه‌ای برای تامین انرژی است.

وی افزود: در همین راستا شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ساخت دو نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی و یک نیروگاه خورشیدی را در دست اقدام دارد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: ما ۸ دستگاه حفاری جدید برای اکتشاف معادن خریداری کرده‌ایم و ۵ دستگاه هم به ماشین‌سازی اراک سفارش داده‌ایم.

تقی زاده تاکید کرد: مشکل اصلی ما در اکتشاف مشکلات بروکراسی اداری است. کویر مرکزی، آینده اقتصاد ایران است اما گلوگاه کار ما در مشکلات اداری است.

وی افزود: الان پهنه‌ها توسط عده‌ای تبدیل به کاغذبازی و بورس بازی شده و فقط خرید و فروش می‌شود اما هیچ تولیدی انجام نمی‌شود. ما مالکیت این پهنه‌ها را نمی خواهیم؛ فقط می‌خواهیم برای اکتشاف و بهره‌برداری در اولویت باشیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: ما در زمینه علم اکتشاف، فناوری روز را در اختیار نداریم اما در حال مذاکره هستیم تا شرکت‌های مختلف را برای این امر پای کار بیاوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =