آتیه سازان نقش جهان

شرکت آتیه فولاد نقش جهان در ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ شمسی با هدف و ماموریت اصلی تامین، فروش و خدمات محصولات فولادی در سطح کشور از طریق سرمایه گذاری و ایجاد شرکت های تولیدی در راستای زنجیره ارزش فولاد و حمایت از تولیدکنندگان کوچک و متوسط تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان پانزده سال قبل در ۲۷ فروردین ماه ۱۳۸۶ تاسیس شد. به همین مناسبت مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان پیام تبریکی را صادر کرد. متن کامل پیام به این شرح است:

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خدمت همکاران عزیز در مجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و کلیه سهامداران ارجمند

۲۷ فروردین ماه امسال پانزدهمین سالروز بزرگداشت تاسیس هلدینگ شرکت آتیه فولاد نقش جهان را خدمت همه بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شرکت آتیه فولاد نقش جهان در ۲۷ فروردین ۱۳۸۶ شمسی با هدف و ماموریت اصلی تامین، فروش و خدمات محصولات فولادی در سطح کشور از طریق سرمایه گذاری و ایجاد شرکت‌های تولیدی در راستای زنجیره ارزش فولاد و حمایت از تولیدکنندگان کوچک و متوسط تاسیس گردید. مسئولیت خطیری که بر دوش مدیران و پرسنل این شرکت و مدیران و کارکنان شرکت‌های تابعه بعنوان امانت دار سهامداران به ویژه بازنشستگان و پرسنل شرکت فولاد مبارکه نهاده شده باعث شده که با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مجدانه برای حفظ منافع و سودآوری بیشتر همت گماشته و در پی دستاوردهای جدید برای تعالی این مجموعه باشند که جا دارد اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از این عزیزان ابراز کنم.

همانطور که مستحضر هستید سال ۱۴۰۰ سال پر فراز و نشیبی بود. از یک طرف نوسانات نزولی قیمت محصولات فولادی و به دنبال آن کاهش درآمد مراکز خدماتی و از طرف دیگر افت قیمت سهام در بورس و تاثیرگذاری آن بر روی قیمت سهام شرکت وضعیت نگران کننده ای را به وجود آورد. بحمدالله با درایت و تلاش همکاران سعی گردید با همکاری و همدلی مجموعه هلدینگ آتیه فولاد این بحران را پشت سر گذاشته و با کمترین آسیب وارد سال مالی ۱۴۰۱ شویم.

امید است در سال ۱۴۰۱ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم از طریق سرمایه‌گذاری بدون ریسک با ایجاد شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان با حفظ ارزش‌های سازمانی در ایجاد اشتغال‌آفرینی گام‌های موثر برداریم.

در خاتمه از تلاش و کوشش کلیه همکاران قدردانی نموده از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای خود و خانواده گرامیتان می نمایم.

و من الله توفیق

مدیرعامل

احمد سعیدبخش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =