میرحسین زمانی

مدیر واحد ارتباطات و برند شرکت گیتی پسندگفت: این شرکت می‌تواند با استفاده از ظرفیت باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان و به اشتراک گذاری دستاوردهای خود در تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیرحسین زمانی، مدیر واحد ارتباطات و برند شرکت گیتی پسند در حاشیه نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این باشگاه برای تشکل‌سازی و چرخش اطلاعاتی روابط عمومی‌ها بسیار موثر است و می‌تواند باعث پیشرفت واحدهای روابط عمومی شود.

وی ادامه داد: مجموعه‌ گیتی پسند به عنوان یک مجموعه دانش‌بنیان تاسیس شده و توانسته محصولات را با تحقیقات و دانش خود تولید کند. این شرکت می‌تواند با استفاده از ظرفیت باشگاه و به اشتراک گذاری دستاوردهای خود در تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» کمک کند.

زمانی درباره تعامل شرکت‌های گیتی پسند و فولاد مبارکه، تصریح کرد: برخی از محصولات خود را می‌توانیم در اختیار فولاد مبارکه قرار دهیم و برخی مواد اولیه از جمله ورق‌های فولادی را فولاد مبارکه می‌تواند در اختیار گیتی پسند قرار دهد. در اردیبهشت‌ماه جلسه‌ای بین مدیران عامل دو شرکت برگزار می‌شود و انشالله تفاهم‌نامه‌ای بین این دو شرکت نیز عقد خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =