نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه

دبیر باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های وابسته به اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در بخش‌های تولیدی بسیاری از شرکت‌ها اتفاقات مثبتی رخ داده و اگر روابط عمومی این اقدامات را برجسته کند و به گوش مشتریان و شرکای تجاری برساند، می‌تواند در راستای تحقق شعار سال رسالت خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدهادی عسگری، دبیر باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های وابسته به اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه نخستین جلسه این باشگاه اظهار کرد: از اردیبهشت سال گذشته که آغاز کار باشگاه بود تاکنون حدود ۱۳۱ مدیر روابط عمومی از بیش از دو هزار شرکت عضو در اتاق بازرگانی عضو باشگاه هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی واحد یا بخش روابط عمومی ندارند و یکی از برنامه‌ها و اهداف باشگاه برجسته کردن نقش روابط عمومی در شرکت‌ها است. در جلسات خود با مدیران عامل درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در بخش‌های مختلف یک شرکت از جمله فروش، گفت‌وگو کردیم. روابط عمومی قرار است اتفاقات خوب و مثبت یک شرکت را به اعضا، شرکا و مشتریان نشان دهد.

عسگری درباره نقش این باشگاه در تحقق شعار سال، تاکید کرد: در بخش‌های تولیدی بسیاری از شرکت‌ها اتفاقات مثبتی رخ داده و اگر روابط عمومی این اقدامات را برجسته کند و به گوش مشتریان و شرکای تجاری برساند، می‌تواند در راستای تحقق شعار سال رسالت خود را انجام دهد.

دبیر باشگاه مدیران روابط عمومی شرکت‌های وابسته به اتاق بازرگانی اصفهان در پایان تاکید کرد: از فولاد مبارکه که تلاش ویژه‌ای برای شکل‌گیری این باشگاه داشت، تشکر ویژه دارم و امیدواریم در راستای تحقق اهداف خود موثر واقع شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =