نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه

مدیر مجتمع صنعتی سپاهان باتری گفت: رسالت باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حرکت به صورت هم‌گرایی، هم‌افزایی و توانمندسازی اعضا است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد کلاهدوزان، مدیر مجتمع صنعتی سپاهان باتری در حاشیه نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مزیت این جلسات و باشگاه درون‌گرایی آن است، رسالت باشگاه مدیران روابط عمومی حرکت به صورت هم‌گرایی، هم‌افزایی و توانمندسازی اعضا است.

وی ادامه داد: اعضای باشگاه مدیران روابط عمومی با دورهم جمع شدند می‌توانند، به بزرگ‌تر شدن به هم‌دیگر کمک کنند و این یک اتفاق مهم در سطح استان است. اصل روابط عمومی بر ارتباطات است و این باشگاه یک محیطی را برای ارتباطات بهینه و سازنده بین اعضا را فراهم می‌کند. اطمینان دارم این باشگاه در سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کلاهدوزان درباره نقش باشگاه مدیران روابط عمومی در تحقق شعار سال، تصریح کرد: شعار سال بر محوریت «تولید» و «دانش‌بنیان» استوار است، دانش در بطن ارتباط گیری و گفت‌وگو شکل می‌گیرد، اگر بخواهیم تولید و دانش بهینه داشته باشیم، نیاز به یک بستر ارتباطی مناسب احساس می‌شود. این بستر ارتباطی می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی دانش کشور تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =