آتیه سازان نقش جهان

معاون مالی اداری و مجامع هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به مناسبت روز ملی منابع انسانی نوشت: سرمایه‌های انسانی از مهم ترین دارایی‌های نامشهود سازمان‌ها است که تأثیر مستقیم بر تحقق اهداف سازمانی دارند.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین، رضا توکلی، معاون مالی اداری و مجامع هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان؛در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری « سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری شده است، بیش از هر زمان دیگری نقش و اهمیت سرمایه‌های انسانی را می‌توان در چرخه اقتصادی مورد بررسی قرار داد چرا که پیشرفت تولید و عرصه دانش بنیان بدون شاخص مهم نیروی انسانی امکان پذیر نخواهد بود. در نظام صنعتی امروز ارزش و پایداری شرکت‌ها صرفاً وابسته به منابع مادی و مشهود نیست و سازمان‌ها دارایی‌های نامشهود بسیاری دارند که در ترازنامه حسابداری شرکت‌ها لحاظ نمی شود، لیکن ارزشی غیر قابل انکار در نظام سازمان‌ها دارند. سرمایه‌های انسانی از مهم ترین دارایی‌های نامشهود سازمان‌ها است که تأثیر مستقیم بر تحقق اهداف سازمانی دارند. که لزوماً این مهم مستلزم سرمایه‌های انسانی است که اهدافی همسو با اهداف سازمان داشته باشند.

هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به عنوان یک شرکت در عرصه اقتصادی، از ابتدای تأسیس تاکنون در تلاش بوده است که بتواند در راستای پیشبرد اهداف کلان اقتصادی کشور و منطبق با نیازهای اقتصادی کشور و سند چشم انداز، اقدام به جذب و تربیت نیروهای شایسته، نماید.

امید است این شرکت بتواند همسو با اهداف کلان اقتصادی کشور، سرمایه‌های انسانی خود را در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =