بازدید طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی در ایام نوروز برای رسیدن به رکوردهای تولید، سرمایه‌های انسانی را مهم‌ترین رکن موفقیت در تولید دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه از نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی این شرکت بازدید کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در این بازدید به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نواحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و آهن‌سازی در ایام نوروز برای رسیدن به رکوردهای تولید، سرمایه‌های انسانی را مهم‌ترین رکن موفقیت در تولید دانست و اظهار کرد: مدیریت دانشی، تجربه کارکنان و انگیزه سرمایه‌انسانی برای افتخارآفرینی‌ در کسب این رکوردها بسیار تأثیرگذار بوده و به همین دلیل باید به این موضوعات توجه ویژه داشت.

وی در ادامه افزود: علاوه بر ارتقای کمیت تولید، حفظ کیفیت محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که در این رکوردزنی‌ها شاهد آن بودیم؛ رعایت نکات ایمنی و به صفر رسیدن حوادث کاری از دیگر نکات قابل توجه در کسب این موفقیت‌ها در شرکت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: محدودیت‌های موجود در حوزه انرژی خصوصاً انرژی برق برای صنعت فولاد بسیار نگران‌کننده است که این محدودیت‌ها با فرارسیدن فصل تابستان تشدید خواهند شد و این موضوع طبیعتاً بر روی تولید محصولات فولادی سراسر کشور به خصوص گروه فولاد مبارکه تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته این محدودیت‌ها کمتر شده تا بتوانیم به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» جامه عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =