• ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
  • کد خبر: 23624
  • readingTime: ۱ دقیقه
تولید فولاد خام

برا اساس گزارش وزات صمت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان بهمن‌ماه در کشور، ۲۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۵۰۰ تن فولاد خام و ۲۳ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۰۰ تن محصولات فولادی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بر اساس گزارش وضعیت شاخص‌های صنعت، معدن و تجارت وزارت صمت در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰، میزان تولید فولاد خام از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان بهمن‌ماه به عدد ۲۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۵۰۰ تن فولاد خام رسیده است.

این گزارش نشان می‌دهد که شرکت‌های فولادی کشور در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۱۴۰۰، ۲۳ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۰۰ تن محصولات فولادی نیز تولید کرده‌اند.

مطابق این گزارش در سایر محصولات بخش معدن و صنایع معدنی، تولید کاتد مس با رشد ۲.۸ درصد ی به ۲۷۲ هزار و ۸۰۰ تن، شمش آلومینیوم با رشد ۲۵.۸ درصدی به ۵۲۰ هزار و ۱۰۰ تن، کاشی و سرامیک با رشد ۱.۷ درصدی به ۴۱۸ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع، شیشه جام با رشد ۱۶.۴ درصدی به یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۹۰۰ تن و ظروف چینی با رشد ۹ درصدی به ۵۶ هزار و ۴۰۰ تن رسید.

آمار تولید محصولات منتخب صنعتی و معدنی

در ۱۱ ماهه پارسال همچنین شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی ۲۱۱ هزار و ۱۰۰ تن آلومینا، یک میلیون و ۳۴۸ هزار تن کنسانتره زغال‌سنگ، ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۰۰ تن سیمان، ۶۶۸ هزار و ۸۰۰ تن ظروف شیشه‌ای و ۸۸ هزار و ۱۰۰ تن چینی بهداشتی تولید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =