کوه نوردی ایمیدرو

در اوایل مردادماه ۱۴۰۰ کوهنوردان شاغل در شرکت فولاد مبارکه توانستند بر فراز دو قله مرتفع سبلان و قاش مستان پرچم پرافتخار فولاد مبارکه را به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در ادامه بررسی امور ورزش فولاد مبارکه در سالی که گذشت، به گزیده فعالیت‌ها و رخدادهای مرتبط با این شرکت در مردادماه سال ۱۴۰۰ اشاره می‌گردد.

بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از ورزشگاه نقش جهان

در ابتدای مردادماه، هشت نفــر از منتخبیــن ششــمین دوره شــورای اسـلامی شـهر اصفهـان ضمـن حضـور در ورزشـگاه نقش‌جهـان بـا محمدرضـا سـاکت مدیرعامـل باشـگاه فـولاد مبارکـه سـپاهان دیــدار و گفتگــو کردنــد. در این دیدار، منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان از ورزشگاه نقش‌جهان دومین ورزشگاه بزرگ کشور و بزرگترین پروژه ورزشی بعد از پیروزی انقلاب و سالن ۲۵ آبان بازدید کردند و ضمن قدردانی از شرکت فولاد مبارکه جهت ساخت و تکمیل این پروژه عظیم، با توضیحات محمدرضا ساکت در جریان مشکلات این مجموعه ورزشی قرار گرفتند .در پایان این بازدید منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان برای حل مشکلات ترافیکی، دسترسی بهتر هواداران به ورزشگاه و انجام تعامل‌های لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از سایر بخش‌های این پروژه ملی و... اعلام آمادگی و بر انجام همکاری‌های لازم تأ کید کردند.

صعود به سبلان، آتشفشان نیمه فعال

داریوش گلستانه شاغل در واحد بازرسی فنی شرکت فولاد مبارکه در برنامه‌ای سه روزه به اتفاق همسر خود به شمال غرب کشور (استان اردبیل) عزیمت کردند و در نهایت بر فراز قله سبلان که آتشفشان نیمه فعال و سومین قله مرتفع کشور با ۴۸۱۱ متر ارتفاع است ایستادند و پرچم پرافتخار فولاد مبارکه را به اهتزاز درآوردند.

صعود به قاش مستان

محسن ماهوری شاغل در واحد دفتر فنی نورد سرد شرکت فولاد مبارکه به مناسبت عید قربان، در برنامه‌ای ۲ روزه به اتفاق همسر خود و همچنین هیات کوهنوردی زرینشهر به سرپرستی احمد کریمزاده، به منطقه سمیرم استان اصفهان عزیمت کردند و از سمت مسیر روستای خفر اقدام به صعود قله۴۴۹۵ متری قاش مستان، بام استان کهکیلویه و بویراحمد و از قلل مرتفع کشور در قالب طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران نمودند.

تیم ملی فوتبال بانوان، میهمان فولاد مبارکه

اردوی تدارکاتــی تیــم ملــی فوتبــال بانــوان ایران از روز دوشــنبه ۲۸ تیرمــاه تــا هفتــم مردادمــاه بــه میزبانــی باشــگاه فــولاد مبارکــه ســپاهان در کمــپ صفائیـه بـرای حضـور در مرحلـه مقدماتـی رقابت‌هـای جام ملت‌هــای آســیا برگــزار شــد.

مجید رحیمی‌زاده به فولاد مبارکه سپاهان بازگشت

یکی از اتفاقات خوب مردادماه برگشت کاپیتان به سپاهان بود، مجید رحیمی‌زاده که سابقه هدایت تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان را در کارنامه خود دارد، پس از انجام مذاکره با محمدرضا ساکت مدیرعامل و مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره وقت این باشگاه با عقد قراردادی سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =