• ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 2336
  • readingTime: ۱ دقیقه
شمشیربازی

تیم شمشیربازی بانوان فولادمبارکه سپاهان مقام نخست نهمین دوره مسابقات کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایراسین، هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی بانوان ایران با قهرمانی تیم هواپیمایی وارش در اسلحه های سابر و فلوره و فولاد مبارکه سپاهان در اسلحه اپه پایان یافت.
در رقابت های اسلحه سابر پس از هواپیمایی وارش که با۳۷ امتیاز قهرمان شد تیم های فولاد مبارکه اصفهان با۳۵ امتیاز وهیات اردکان با۲۸ امتیاز دوم وسوم شدند. دررقابتهای اسلحه فلوره هم تیم هواپیمایی وارش با۲۷ امتیاز برسکوی نخست ایستاد وتیم هایشهدای خرمشهر با ۲۳ و فولاد مبارکه اصفهان با ۱۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در رقابت های اسلحه اپه هم پس از فولاد مبارکه اصفهان که با ۴۵ امتیاز قهرمان شد تیم هیات آذربایجان شرقی با ۳۹امتیاز دوم وتیم آترا ارتوپد ارومیه با ۳۵ امتیاز سوم شدند.  
در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۲ تیم در سه اسلحه اِپِه، فلورِه و سابر برگزار شد، تیم شمشیربازی بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توانست در مجموع با کسب ۹۹ امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست یابد.
در اسلحه اپه مهسان ایوبی، مرضیه رضایی، سکینه نوری، الهه سراج زاده و سمیرا حسینی به مربیگری مهشاد ایوبی با کسب ۴۵ امتیاز، در اسلحه فلوره سروناز مرتضوی، ثمین لطیفی، فرنوش علیپور، زهرا صادقی و فاطمه خیرخواه به مربیگری مریم آچاک با کسب ۱۹ امتیاز و در اسلحه سابر فائزه رفیعی، آیسان قمصری، پریما برزگر، مهشید خاکیان و زهراعابدینی به مربیگری شیرین رضایی با کسب ۳۵ امتیاز قهرمانی تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان را در این دوره از رقابتها رقم زدند. تیم های هواپیمایی وارش و اردکان یزد نیز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =