احمد سعیدبخش

امید است در سال جدید به فضل الهی و با همّت و کوشش و با سرلوحه قرار دادن ارزش های بنیادین، استراتژی‌ها و اهداف تدوین و تبیین شده، همواره شاهد گام‌های مؤثر در جهت اعتلاء و تحقق چشم انداز این شرکت باشیم و بتوانیم برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان بیفزاییم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان به مناسبت سال جدید پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خالق سبز بهاران و با عرض سلام و تحیّات الهی

بهار، نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

خداوند سبحان را سپاسگزارم که سال نو را در حالی آغاز می کنیم که توانسته ایم در سایه الطاف بیکرانش و با اهتمام بی وقفه ، تلاش های بی دریغ و همّت والای شما همکاران و همراهان گرامی و ساعی در جای‌جای این مرز پرگهر، در همه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در سال ۱۴۰۰ افتخاراتی را کسب و سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها را برای هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و شرکت‌های تابعه بسیار پررونق و درخشان رقم زده و با سربلندی، منویّات ذینفعان و سهامداران معزز را در این مسیر محقق سازیم.

امید است در سال جدید نیز به فضل الهی و با همّت و کوشش شما گرامیان با سرلوحه قرار دادن ارزش‌های بنیادین، استراتژی‌ها و اهداف تدوین و تبیین شده، همواره شاهد گام‌های مؤثر در جهت اعتلاء و تحقق چشم انداز این شرکت باشیم و بتوانیم برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان بیفزاییم.

در پایان ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱، بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران عامل، معاونین، مدیران میانی وکارکنان گرانمایه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و شرکت‌های زیرمجموعه که سرمایه اصلی هلدینگ محسوب می شوند تشکر و قدردانی نموده، از درگاه حضرت احدیّت سالی سرشار از رخدادهای مبارک و آکنده از سلامتی و سعادتمندی را برای خانواده‌ی معظم گروه فولاد مبارکه، هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و همه ایرانیان عزیز و شریف آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =