غلامرضا طاهری

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه از یکپارچه‌سازی سیاست‌های نیروی انسانی گروه فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، غلامرضا طاهری معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه در حاشیه دومین گردهمایی هم اندیشی مدیران سرمایه های انسانی گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که شرکت‌ها به عنوان یکی از کلیدی‌ترین فاکتورها درگیر آن هستند موضوع منابع انسانی است که این امر یکی از ارکان رشد و ارتقای شرکت‌ها یا باعث پسرفت آن‌ها است و برای همین این موضوع، امری کلیدی در سازمان‌ها به شمار می‌رود.

وی گفت: با توجه به فرمایشات آقای دکتر طیب‌نیا مدیرعامل محترم، موضوع سرمایه‌های انسانی به یکی از جهت‌گیری‌های اساسی گروه فولاد مبارکه تبدیل شده و در همین راستا توسعه‌های فردی برای افزایش قابلیت‌های کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

طاهری خاطر نشان کرد: معاونت سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه با همکاری دیگر معاونت‌ها خصوصا معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی به همراه شرکت‌های عضو گروه در سال 98 این گردهمایی را تشکیل داده تا بتوانند سیاست‌های منابع انسانی را ایجاد کنند که در نتیجه این گردهمایی همه‌ شرکت‌ها حرکتی یکپارچه را در این زمینه انجام دهند تا در این نتیجه این موضوع موجب هم‌افزایی میان شرکت‌های گروه شود.

وی تصریح کرد: در سال 98 این سیاست‌ها ایجاد شده و به شرکت‌های عضو گروه ابلاغ شد که البته به خاطر شرایط کرونا مقداری از برنامه‌ها به تعویق افتاد ولی ارزیابی‌های فصلی در این دوسال بر اساس این سیاست‌ها انجام شد که در جمع‌بندی‌ها، چالش‌هایی را با توجه به این سیاست‌ها احصاء نمودیم.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه تاکید کرد: دومین گردهمایی هم اندیشی مدیران سرمایه های انسانی گروه فولاد مبارکه فرصتی مغتنم بود تا در فضایی دوستانه این سیاست‌ها را از نگاه شرکت‌های عضو گروه مورد بررسی قرار دهیم. علاوه بر این در چندماه گذشته نیز با معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی در نشستی این سیاست‌ها را بر اساس بازخوردها و دیگر مستندات موجود مورد بازبینی قرار دادیم.

وی یادآور شد: این سیاست‌ها پس از بازبینی و تصویب به شرکت‌ها ابلاغ شده و بازخوردها نیز از شرکت‌ها گرفته شده تا پس از بازبینی نهایی این سیاست‌ها توسط مدیرعامل گروه فولاد مبارکه ابلاغ شود.

طاهری تصریح کرد: الگوی ملی بنگاه‌داری دارای ابعاد مختلفی بوده که یکی از این ابعاد توازن است و در حقیقت با رعایت توازن یک بنگاه می‌تواند به اهداف مهم خود دست‌یابد. به علاوه با این نگاه در ابعاد نیروی انسانی نیز با برگزاری چنین گردهمایی‌هایی جایگاه شرکت‌های عضو گروه بیان شده و مطالب گفته شده باعث یادگیری دیگر اعضا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =