ایریسا

ارتقای استانداردها و صیانت از کیفیت خدمات در تمامی بخش‌های شرکت در صدر وظایف شرکت ایریسا قرار دارد و در این راستا قدم خواهد برداشت.

در جهان امروز همگام با تحولات و تغییرات شگرفی که در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژیک رخ می‌دهد، تحولات در روش‌ها و سیستم‌های نوین مدیریت ایجاد شده و دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته بر مدیریت سازمان‌ها حاکم می‌گردد. از جمله مفاهیم جدیدی که امروزه در بسیاری از شرکت‌های جهان جایگاه قابل توجهی پیدا کرده است، سازماندهی مدل‌های تعالی سازمانی و جوایز ملی کیفیت است که بر اساس آن سازمان ها و بنگاه های مختلف مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفته و با ایجاد فضای رقابتی حرکت به سوی بهبود و ارتقاء را در آنها تقویت می‌نماید. مدل‌های تعالی سازمانی، بعنوان ابزارهای قوی برای سنجش میزان موفقیت استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف به کار گرفته می شوند. با بکارگیری اینگونه مدل‌ها سازمان میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار می دهد. ایریسا نیز با توجه به اهمیت استقرار مدل تعالی سازمانی EFQM برای چهارمین سال متوالی است که برای رهسپار تعالی شدن تلاش می‌کند و در هرگام سعی در بهبود و ارتقاء جایگاه خود دارد. به لطف خدا و با تلاش همه همکارانم، ایریسا موفق به کسب تقدیرنامه ۲ ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی شد. این موفقیت ارزشمند را به تمامی همکاران تبریک عرض مینمایم و آرزوی سربلندی روز افزون برای شرکت بزرگ ایریسا را دارم. امید است با تکیه بر تلاش‌های هوشمندانه و همه جانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و با استعانت از درگاه حضرت حق گام‌های موثری را در دستیابی به اهداف و آرمان‌های شرکت برداشته و ارتقای استانداردها و صیانت از کیفیت خدمات در تمامی بخش‌های شرکت را در صدر وظایف خود قرار دهیم.

اکبر گلبو - مدیرعامل شرکت ایریسا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =