فولاد هرمزگان

تفاهم نامه سه جانبه‌ برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین استان هرمزگان بین فولاد هرمزگان، استانداری و کمیته امداد این استان منعقد شد. 

به گزارش ایراسین، ظهر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین این استان منعقد شد.
استاندار هرمزگان در این مراسم با تقدیر از گام‌های مثبت شرکت فولاد هرمزگان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، این شرکت را در پیشگام امور خیر توصیف کرد.
وی افزود: مدیرعامل شرکت فولاد در حوزه امور خیر و کمک به مردم استان روحیه خوبی دارند و همواره آغازگر حرکت‌های خیر هستند و اکنون نیز هدف‌گذاری درستی داشته و به کمک فرزندان یتیم و خانواده‌های کم بضاعت آمده که این اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر است.
معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: امید است این امر خیر، مشوق و محرکی برای ترویج امور خداپسندانه در استان گردد. وی همچنین تصریح کرد با برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.
فولاد هرمزگان طی تفاهم‌نامه‌ای با تحت پوشش قراردادن سه هزار یتیم دیگر در استان هرمزگان تعداد ایتام مورد حمایت خود را به ۵ هزار نفر افزایش داد. پیش از این فولاد هرمزگان با تحت پوشش قراردادن دو هزار یتیم، در این امر خداپسندانه شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =