محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی با کیفیتی مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادند و به این پیروزی نیاز داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کنترل بازی در دست ما بود، از آن‌سو نفت مسجدسلیمان سعی می‌کرد از ضد حملات و ضربات ایستگاهی‌ به گل برسد. پس از اخراج بازیکن نفت، شرایط این تیم بد شد که ما سعی کردیم از کناره‌ها و مرکز خیلی خوب بهره ببریم.

وی ادامه داد: به خاطر فشاری که روی بازیکنانم بود نیمه اول محتاط تر بازی کردیم اما شانس‌های خوبی داشتیم، نفتی‌ها در نیمه دوم فشار زیادی به خودشان آوردند که به آن‌ها آسیب زد چون فضاهای بیشتری در اختیار ما گذاشتند. از فضاها خیلی خوب استفاده کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. در نهایت باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی با کیفیتی انجام دادند و پیروزی خوبی به دست آوردیم چراکه به این پیروزی نیاز داشتیم.

محرم نویدکیا با اشاره به فصل نقل و انتقالات زمستانی بیان کرد: رشید مظاهری نشان داد که با اعتماد نفس درون دروازه کار می‌کند و این به ما کمک می‌کند. میلاد جهانی شرایط بدنی خوبی نداشت و فقط به خاطر این‌که حس خوبی از تیم بگیرد، سعی کردیم به او شانس دهیم. برای ابتدای کار می‌خواستیم به او حس خوبی دهیم اما هفته‌های بعد بیشتر می‌شود درباره‌ آن‌ها قضاوت کرد که تا چه اندازه می‌توانند به تیم کمک کند اما خودم بسیار امیدوار هستم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه اخراج، تمرکز نفت مسجد سلیمان را به‌هم ریخت، گفت: این اخراج باعث شد سمت راست‌شان آسیب‌پذیر باشد، در کل به خاطر تعداد نفرات کمتر نتوانستند خوب باشند. از سمت چپ و راست اسماعیلی فر و احمدزاده بسیار خوب توانستند استفاده کنند و در مجموع کیفیت خوبی در کناره‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: رضا میرزایی هم یک بازیکن سرعتی است و سعی می‌کنیم زمانی که نیاز است از او استفاده کنیم. او کیفیت بسیار خوبی دارد و هرموقع آمده به تیم کمک کند. هر کسی وارد زمین می‌شود، باید با تمام وجودش کار کند و میرزایی هم این کار را انجام می‌دهد.

نویدکیا درباره شایعه استعفایش گفت: نمی‌دانم این بحث از کجا شروع شد. نه نامه‌ای به باشگاه زدم و صحبتی در این رابطه کردم. قرار بود با هیات مدیره جلساتی داشته باشیم و بحث‌مان را درباره نیم فصل اول ادامه دهیم. همین اتفاق هم افتاد اما همان روزی که این خبر منتشر شد، من در خانه بودم و تست کرونایم مثبت شد. ۲۴ ساعت حتی به تلفنم نگاه هم نکرده بودم و بعد به من گفتند چنین مساله‌ای پیش آمده است.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان افزود: من با آقای ساکت صحبت کردم و به او هم گفتم چنین موضوعی نیست. من همیشه گفتم اگر چنین مساله‌ای وجود دارد، مشکلی بابت این موضوع ندارم و جدا می‌شوم. احتیاجی به استعفا ندارم و اگر چنین موضوعی باشد، خودم خیلی راحت می‌توانم این را اعلام کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =