سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه ۴ بر یک از سد نفت مسجد سلیمان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز شنبه ۲۳ بهمن ماه تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان بود و توانست این تیم را با شکست سنگین ۴ بر یک بدرقه کند.

ترکیب ابتدایی سپاهان نشان از بازی سرعتی و هجومی طلایی پوشان می داد. بر همین اساس سپاهان در نیمه نخست به طور کامل مالک توپ و میدان بود و چندین فرصت برای گلزنی داشت که تنها دقیقه ۹ به این مهم رسیدند. سجاد شهباززاده پاس رو به جلو امید نورافکن را روی دروازه ارسال کرد که ارسال این بازیکن از زاویه بسته پس از برخورد به مصطفی ناییج پور تبدیل به گل شد.

در این نیمه نفت مسجد سلیمان با اخراج مسلم مجدمی هم دقیقه ۲۲، ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد که سپاهان در نیمه دوم می‌تواند از یک یار اضافه بهره ببرد.

نیمه دوم با گل دوم سپاهان آغاز شد، دقیقه ۵۲ سجاد شهباززاده از سمت چپ پاس عرضی ارسال کرد که شهریار مغانلو با یک بغل پا گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. پس از این گل سپاهان به دنبال گل‌های بیشتری بود که به دو گل دیگر توسط سجاد شهباززداه و رضا میرزایی رسید تا با چهار گل پیش بیفتد. اما این پایان کار نبود چراکه نفتی ها در دقیقه ۸۸ به گل رسیدند، کرنر ارسالی مهران امیری را محمد مشایخ از روی غفلت رشید مظاهری تبدیل به گل کرد تا این دیدار با نتیجه ۴ بر یک برای میزبان به اتمام برسد.

پیروزی مقتدرانه شاگردان نویدکیا در نقش جهان

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر (یاسین سلمانی ۸۲)، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی (جلال علی‌محمدی ۷۴)، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده (میلاد جهانی ۷۴) و شهریار مغانلو (رضا میرزایی ۶۵) سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، مصطفی ناییج پور، مهران امیری، امیر روستایی، امین اسدی (میرهادی میرجوان ۷۱)، میثم نقی‌زاده، محمد مهدی احمدی، محمد مشایخ، مسلم مجدمی، سینا خادم پور و هاتف نادری (علیرضا دغاغله ۴۶) سرمربی: محمود فکری

تیم داوری: امیر عرب براقی، حسن ظهیری، حمید نادری، حسین زمانی، ناظر: حاتم بک پور

کارت زرد: هاتف نادری (۳۹) از نفت مسجد سلیمان- مسعود ریگی (۷۷) از سپاهان

کارت قرمز: مسلم مجدمی (۲۲) از نفت مسجد سلیمان 

پیروزی مقتدرانه شاگردان نویدکیا در نقش جهان

دقایق حساس:

دقیقه ۶: ضربه محکم امیر روستایی از پشت محوطه جریمه توسط رشید مظاهری با کف دست از زیر طاق دروزاه به کرنر هدایت شد.

*دقیقه ۸ گل اول فولاد مبارکه سپاهان گل به خودی مصطفی ناییج پور: سجاد شهباززاده پاس رو به جلو امید نورافکن را ارسال کرد که ارسال این بازیکن از زاویه بسته پس از اصابت به مصطفی ناییج پور تبدیل به گل شد.

دقیقه ۲۷- پاس روبه جلو نورافکن در سمت چپ به شهباززاده رسید، این بازیکن در عرض توپ را برای مغانلو مهیا کرد که ضربه شهریار از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- ضربه ایستگاهی میثم نقی‌زاده از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه ۴۲- ارسال کرنر سروش رفیعی از سمت راست با ضربه سر مغانلو همراه شد که توسط محسن زاده دفع شد.

دقیقه ۴۴- ارسال اسماعیلی‌فر از سمت راست با ضربه سر مغانلو همراه شد، اما دروازه‌بان نفت به خوبی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۷: پاس عمقی میثم نقی‌زاده در مصافی تک به تک به امین اسدی رسید که رشید مظاهری توپ را در اختیار گرفت.

*گل دوم سپاهان دقیقه ۵۲ توسط شهریار مغانلو: همچون گل اول سجاد شهباززاده از سمت چپ پاس عرضی ارسال کرد که شهریار مغانلو با یک بغل پا گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۹: شوت فنی سجاد شهباززاده را دروازه‌بان نفتی‌ها با یک شیرجه بلند به کرنر فرستاد.

*گل سوم سپاهان دقیقه ۶۶ توسط سجاد شهباززاده: ارسال امید نورافکن از سمت چپ با ضربه سر دقیق سجاد شهباززاده تبدیل به گل شد.

دقیقه ۷۰: شوت محکم امید نورافکن از پشت محوطه جریمه را محسن‌زاده دروازه‌بان نفتی‌ها به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۸: ضربه ایستگاهی میثم نقی‌زاده به دیرک عمودی دروازه سپاهان برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

*گل چهارم سپاهان دقیقه ۸۱ توسط رضا میرزایی: پاس عمقی سروش رفیعی در مصافی تک به تک به رضا میرزایی رسید که این بازیکن جوان به زیبایی دروازه نفت را برای چهارمین بار باز کرد.

*گل اول نفت مسجد سلیمان دقیقه ۸۸ توسط محمد مشایخ: کرنر ارسالی مهران امیری را محمد مشایخ از روی غفلت رشید مظاهری تبدیل به گل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =