تساوی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان از نفت‌مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به دلیل بازی‌های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی به مدت ۳ هفته تعطیل شد و امروز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با برگزاری ۳ دیدار این رقابت ها از سر گرفته می‌شود.

در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان از نفت‌مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد. طلایی‌پوشان اصفهانی در نیم‌فصل نخست نتوانستند نتایج مطلوبی را کسب کنند، به همین دلیل در بازار نقل‌وانتقالات با خرید بازیکنانی چون میلاد جهانی، رشید مظاهری و سعید صادقی نشان دادند برای ادامه لیگ برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی به‌مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند که در هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خوردند تا با از دست‌دادن سه امتیاز با ارزش دیگر، فاصله شان با صدر جدول به ۹ امتیاز برسد. سپاهان در شانزده بازی قبلی‌اش ۹ برد، دو تساوی و پنج شکست به‌دست آورده است و با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

نماینده مسجد سلیمان در هفته شانزدهم مقابل پیکان شکست خورد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. نفتی‌ها از شانزده بازی قبلی‌شان فقط دو پیروزی به‌دست آورده‌اند و با کسب پنج تساوی و ۹ شکست، یازده ‌امتیازی‌ هستند و در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند. همه این نتایج باعث شد فراز کمالوند پیش از پایان نیم‌فصل جایش را به محمود فکری بدهد.

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰:

فولاد مبارکه سپاهان - نفت‌ مسجدسلیمان ساعت ۱۵

پدیده مشهد - مس رفسنجان ساعت ۱۵

صنعت نفت آبادان- تراکتور تبریز ساعت ۱۶

یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰:

گل گهرسیرجان - فجر سپاسی شیراز ساعت ۱۵

پیکان تهران – هوادار تهران ساعت ۱۵

فولاد خوزستان- آلومینیوم اراک ساعت ۱۶

نساجی مازندران - پرسپولیس تهران ساعت ۱۷

استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =