سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با پیروزی پر گل سپاهان و باخت ذوب‌آهن با چاشنی بدشانسی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته هفدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور با انجام هشت بازی در دو روز شنبه و یکشنبه هفته جاری به پایان رسید. در این هفته سه تیم مدعی استقلال، پرسپولیس و سپاهان به پیروزی رسیدند تا همچنان فاصله سه تیم اول جدول حفظ شود. از طرفی تیم‌های پدیده و نفت مسجد سلیمان با تحمل شکستی دیگر، یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شدند.

صنعت نفت‌ آبادان ۱ _ ۰ تراکتور تبریز

در روز شنبه (۲۳ بهمن‌ماه) و در بازی اول هفته دو تیم میان جدولی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند. در نهایت شاگردان علی‌رضا منصوریان در صنعت نفت توانستند با گل دقایق پایانی طالب ریکانی به پیروزی دست یافتند. تراکتور که فصل بسیار آشفته و بدی را با زوونیمیر سولدو پشت سر می‌گذارد پس از تعطیلات نیم فصل نیز نتوانست به برتری دست یابد تا با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گیرد و بیش از هر زمانی به منطقه سقوط نزدیک شود. از طرفی زردپوشان آبادانی فصل نسبتا موفقی را با علی منصور پشت سر گذاشتند و با کسب سه امتیاز این بازی در رتبه هشتم جدول مسابقات ایستادند.

پدیده مشهد ۱ _ ۳ مس رفسنجان

دومین مسابقه این فصل در مشهد برگزار شد و پدیده به مصاف مس رفسنجان رفت. در این بازی رفسنجانی‌ها که با ربیعی نتایج خوبی کسب کردند به برتری سه بر یک رسیدند تا فاصله خود با بالانشینان را حفظ کنند. مس با ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. پدیده هم تنها تیمی در لیگ است که بعد از ۱۷ بازی هنوز رنگ برد را ندیده و با پنج امتیاز قعرنشین جدول مسابقات و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر هستند.

پیروزی پرگل سپاهان/ تداوم صدرنشینی استقلال با برد ذوب‌آهن

سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان سومین مسابقه این هفته را در روز شنبه و در ورزشگاه نقش جهان برگزار کردند. دیداری که با شروع طوفانی طلایی‌پوشان آغاز شد و با برتری چهار بر یک شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. سپاهان با گلزنی رضا میرزایی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده بسیار سرحال بود و هواداران این تیم به بهبود شرایط تیم امیدوار شدند. در این بازی نویدکیا از دو خرید جدید خود یعنی رشید مظاهری و میلاد جهانی نیز رونمایی کرد. سپاهان با ۳۲ امتیاز تیم سوم جدول است و با استقلال صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد. نفت مسجد سلمان هم با ۱۱ امتیاز تیم پانزدهم جدول مسابقات است.

گل‌گهر سیرجان ۲ _ ۰ فجر شهید سپاسی شیراز

در روز دوم مسابقات گل‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان قلعه‌نوعی با دو گل مرتضی تبریزی و کیروش استنلی موفق به شکست حریف شدند. با این نتیجه گل‌گهر با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول جایگاه خود را تثبیت کرد و فجر سپاهانی با ۱۳ امتیاز به جمع قعرنشینان پیوست.

پیکان تهران ۱ _ ۰ هوادار تهران

تقابل دو تیم پیکان و هوادار دیگر دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ‌برتر بود، مسابقه‌ای که به نوعی دربی تهران به میزبانی پیکان بود. این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان عنایتی در هوادار به پایان رسید تا یک باخت دیگر به کارنامه مجتبی حسینی در پیکان اضافه شود. با این نتیجه شانس پیکان از کورس رقابت با مس رفسنجان برای جایگاه چهارمی خارج شد و با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت. از طرفی هوادار که با عنایتی در نیم فصل اول رقابت‌ها نتایج خوبی نگرفته بود با این برد شرایط خود را سر و سامان داد و با ۱۷ امتیاز به جایگاه دوازدهم آمد تا خطر سقوط فعلا تهدیدش نکند.

پیروزی پرگل سپاهان/ تداوم صدرنشینی استقلال با برد ذوب‌آهن

فولاد خوزستان ۱ _ ۰ آلمینیوم اراک

در دیگر مسابقه هفته فولاد خوزستان و آلمینیوم اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند. در نهایت تقابل جوان‌های لیگ را جواد نکونام با تک گل عارف‌ آقاسی از رسول خطیبی برد. با این نتیجه فولاد ۲۴ امتیازی شد و به رتبه نهم جدول رسید و آلمینیوم با ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

نساجی قائم‌شهر ۱ _ ۳ پرسپولیس تهران

نساجی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر در مشهد میزبان پرسپولیس بود. سرخ‌پوشان پایتخت بازی را طوفانی آغاز کردند با دو گل زودهنگام کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری از رقیب شمالی پیش افتادند. اگرچه کریم اسلامی خیلی زود پاسخ یکی از دو گل خورده را داد، اما بازی رفته رفته از تب و تاب افتاد و در نهایت پرسپولیس با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شد. پرسپولیس با این نتیجه جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کرد و نساجی هم در رده دهم باقی ماند.

استقلال تهران ۱ _ ۰ ذوب‌آهن اصفهان

آخرین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد. جایی که استقلال مجیدی در برابر ذوب‌آهن تارتار قرار گرفت. در این بازی اگرچه توپ و میدان در اختیار ذوب‌آهن بود، اما این استقلال بود که توانست با چاشنی خوش شانسی و با تک گل کوین یامگا به برتری رسید. استقلال همچنان در لیگ برتر نباخته با ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. ذوب‌آهن هم شرایط مطلوبی ندارد و با ۱۸ امتیاز تیم یازدهم جدول است.

پیروزی پرگل سپاهان/ تداوم صدرنشینی استقلال با برد ذوب‌آهن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =