• ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
  • کد خبر: 22228
  • readingTime: ۱ دقیقه
دومین روز نمایشگاه فولاد

مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بعد از ظهر امروز، به همت انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بعد از ظهر امروز، ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با همت انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.
این مراسم با حضور جمعی از مسئولان وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، جمعی از فعالان عرصه فولاد کشور و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گفته بهادر احرامیان، نایب رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد، در این نمایشگاه ۱۱۵ غرفه گذار و بیش از ۵ هزار نفر بازدید کننده در جشنواره حضور پیدا کردند.
شایان ذکر است که در طول این جشنواره، ۳۲ تفاهم نامه بین شرکت‌های فولادی و سازنده‌های داخلی امضا شد و بر این اساس ۳۳۶ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در کشور انجام می‌شود.
در مراسم اختتامیه افرادی همچون بهادر احرامیان، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد، مهدی صادقی نیارکی، عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سخن گفتند.
در پایان از همکاران شرکت‌های فعال فولادی در سه دسته تولید کنندگان برتر در زمینه های مواد اولیه و مصرفی، سازندگان برتر در زمینه قطعات و تجهیزات، تامین کنندگان برتر در زمینه تحقیق، توسه و تکنولوژی و همچنین از تامین کنندگان برتر در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان اولین همکاری تقدیر به عمل آمد.
همچنین از نمایندگان رسانه‌های حاضر در جشنواره از جمله پایگاه خبری تحلیلی ایراسین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سومین نمایشگاه فولاد از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد و تا پایان امروز پنجشبه ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد. در این نمایشگاه شرکت‌های معتبر عرصه فولاد حضور یافته و با برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی به غنای نمایشگاه افزودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =