بازدید استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش جهان

استاندار اصفهان ضمن بازدید از ورزشگاه بزرگ نقش جهان با حضور در تمرین تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دقایقی با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت. (عکاس: پیمان امیدیان)

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه به همراه محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان،  مجتبی لطفی و سید علی پزشک، اعضای هیئت مدیره این باشگاه، به همراه مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از ورزشگاه بزرگ نقش جهان بازدید کرد و با بخش‌های مختلف این ورزشگاه از نزدیک آشنا شد.



وی در این بازدید در جریان وضعیت ورزشکاران رشته های مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز قرار گرفت و سری هم به تمرین تیم فوتبال سپاهان زد تا در جمع بازیکنان و کادر فنی باشگاه حضور یابد.

مرتضوی پس از آشنایی با افراد حاضر در تمرین، در سخنانی کوتاه گفت: همه اصفهان آرزوی موفقیت سپاهان را دارند. تیم سپاهان اولین تیمی که است در کشور ما قواعد مرسوم را به هم ریخت و تیمی پر طرفدار شد و روی دست تیم‌های دیگر زد که به صورت ویژه حمایت خاص می شوند.

استاندار اصفهان ادامه داد: این مسئله دو دلیل اصلی دارد. اول اینکه این بچه ها به فوتبال خیلی حرفه ای نگاه می‌کنند که یکی از نمادهای آن آقای نویدکیا است و دوم اینکه این بچه ها اخلاق حرفه‌ای فوتبال را در باشگاه سپاهان به تمام معنا رعایت می کنند. این دوتا بال هستند که با آن بچه های سپاهان اوج گرفته اند و با آن در آسمان قلب مردم اصفهان پرواز می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =