بازدید استاندار اصفهان از ورزشگاه نقش جهان

استاندار اصفهان گفت: حمایت باشگاه سپاهان فولاد مبارکه از نوجوانان و جوانان والیبالیست آینده درخشان این ورزش را در کشور و سطح جهانی تضمین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان ظهر روز چهارشنبه، ۱۳ بهمن‌ماه، در بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان با حضور صمیمی در جمع تیم والیبال زیر ۱۹ سال باشگاه سپاهان فولاد مبارکه، اظهار کرد: ورزش والیبال استان اصفهان به مدد مدیریت باشگاه سپاهان در کشور برجسته است و نمود برتری این رشته ورزشی را می‌توان در کسب رتبه‌های جهانی و برجسته تیم والیبال کشور یافت.

وی به برتری تیم والیبال کشور در سطح آسیا اشاره‌ای کرد و افزود: در سال‌های اخیر، نوجوانان و جوانان اقبال ویژه‌ای به ورزش والیبال پیدا کرده‌اند که آتیه خوبی را برای ورزش کشور رقم خواهد زد و اصفهان با تمام ظرفیت‌های موجود، می‌تواند به کسب جایگاه درخور تیم والیبال کشور یاری برساند.

استاندار اصفهان ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه باشگاه ورزشی فرهنگی سپاهان فولاد مبارکه برای فراهم کردن بستر رشد رشته ورزشی والیبال، گفت: از نوجوانان و جوانان هم تشکر می‌کنم که با انتخاب رشته والیبال، آینده درخشان این رشته ورزشی را در استان اصفهان و کشور فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، استاندار اصفهان، امروز به همراه محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مجتبی لطفی و سید علی پزشک، اعضای هیئت مدیره این باشگاه، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و هیئت همراه، ضمن دیدار صمیمانه با ورزشکاران تیم‌های ورزشی سپاهان، علاوه بر بازدید از این مجموعه بزرگ ورزشی در جریان مسائل این ورزشگاه قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =