منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت برودت هوا و کاهش ۸ درجه‌ای دما در روز چهارشنبه، فعالیت تمام آموزشگاه‌های شهرستان فریدونشهر به صورت غیرحضوری ادامه خواهدیافت.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر شهری و روستایی در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان، اظهار کرد: با ورود و فعالیت سامانه بارش‌زا، شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان و به‌ویژه غرب و جنوب بودیم که میزان بارندگی در شهرستان فریدونشهر ۱۸ میلیمتر و بارش برف در این شهرستان تا ۲۸ سانتی‌متر به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه راه ۱۱ روستا در پشتکوه شهرستان فریدونشهر مسدود است و عوامل راهداری در حال بازگشایی جاده‌های این منطقه هستند، گفت: با توجه به کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در روز چهارشنبه و لغزندگی جاده‌ها و معابر، فعالیت تمام آموزشگاه‌های شهرستان فریدونشهر به صورت غیرحضوری ادامه خواهدیافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توصیه به عدم سفر غیرضروری به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان، تصریح کرد: شب گذشته ۷۰ مورد امدادرسانی جاده‌ای صورت گرفت و رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در مناطق برف‌خیز زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =