فلزات اساسی

سازمان مدیریت صنعتی ایران برترین شرکت‌‍های ایرانی در گروه فلزات اساسی را معرفی کرد که در آن شرکت فولاد مبارکه رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران که در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد، برترین شرکت‌های کشور بر اساس داده‌های سال مالی ۹۹ در گروه فلزات اساسی معرفی شدند.

بر این اساس شرکت‌های فولاد مبارکه، صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، صنایع معدنی کاوه پارس، توسعه آهن و فولاد گل گهر، فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد سپید فراب کویر، صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد خراسان به عنوان ۱۰ شرکت برتر در گروه فلزات اساسی برگزیده شدند.

۱۰ شرکت برتر ایران در گروه فلزات اساسی/ فولاد مبارکه در جایگاه نخست ایستاد

به گزارش ایراسین، بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =