وزش باد

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه گلپایگان با ۴۶.۴ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشت، خاطرنشان کرد: در اکثر مناطق وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در شبانه‌روز گذشته دمای اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۶ درجه سانتی‌گراد رسید. در این مدت خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرمترین و خوانسار با دمای منفی ۲ درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای شهر اصفهان ۷ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به دیروز یک درجه سردتر شده است، گفت: از روز گذشته شاهد فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان بودیم که تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه گلپایگان با ۴۶.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشت، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های فریدون‌شهر، خوانسار، چادگان و بوئین میاندشت پس از گلپایگان بیشترین میزان بارش‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در مناطق غربی، جنوبی و شرقی استان اصفهان، گفت: توصیه می‌شود از تردد در ساختمان‌های نیمه‌کاره، صعود به ارتفاعات خودداری شود. کمینه دما در اکثر مناطق استان اصفهان ۳ الی ۵ درجه افزایش می‌یابد.

وی اعلام کرد: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. خوروبیابانک با ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان و بوئین میاندشت با دمای منفی ۶ درجه سردترین شهرستان‌های استان اصفهان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =