نشست هم‌اندیشی مدیران فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار-2

مشتریان فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو در دومین روز نشست هم‌اندیشی با مدیران فولاد مبارکه به این نکته اذعان داشتند که یکی از دغدغه‌های شرکت فولاد مبارکه پاسخ به نیاز خودروسازان است و احساس مسئولیت این شرکت تاکنون توانسته بسیاری از مشکلات قطعه‌سازان و خودروسازان کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار در گروه مشتریان فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازان خودرو امروز(۱۳ دی‌ماه) در تهران برگزار شد؛ در جریان این دیدار، قطعه‌سازان و خودروسازان نظرات خود را در راستای بهبود تعاملات دوجانبه در میان گذاشتند و مدیران فولاد مبارکه نیز درخواست‌های آنان را پاسخ دادند.

نماینده یک واحد صنعتی در این نشست ضخامت ورق را یک موضوع مهم دانست و به این نکته اشاره کرد که اگر ابعاد ورق با درخواست‌های مشتریان تطبیق پیدا کند، ضایعات کمتری را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بورس کالا، مشکل واحدهای تولیدی در تامین مواد اولیه در بخش فولاد را برطرف نکرده است.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی نماینده یک شرکت تولید قطعات خودرو گفت: همکاری واحد فروش شرکت فولاد مبارکه با مشتریان مورد رضایت است و بهتر است در چنین نشست‌های هم‌اندیشی، از نمایندگان وزارتخانه مربوطه دعوت به عمل آید تا موانع برطرف شوند.

مدیر فروش یک شرکت قطعه‌ساز خودرو نیز در ادامه ضمن قدردانی از تولیدات کیفی فولاد مبارکه گفت: مشکل جدی این است که اگر به نیاز خود از تولیدات فولاد مبارکه دست پیدا نکنیم، کیفیت مورد رضایت را در بازار پیدا نمی‌کنیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی پیش از این با خرید انباری بخشی از نیاز خود را برطرف می‌ساختند اما اکنون این امکان برداشته شده است.

درخواست خودروسازان برای خرید اعتباری از فولاد مبارکه

بهرام طیبی عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان همگن تهران و البرز در این نشست اظهارکرد: فولاد مبارکه می‌تواند با تعیین سقف دوره ۶ ماهه برای خرید اعتباری، از خودروسازان پشتیبانی کند.
وی خواستار فعالیت بیشتر واحدهای تحقیق و توسعه فولاد مبارکه شد تا بتواند پاسخگوی نیازهای نوین و صنایع پایین‌دستی باشد.
همچنین سیامک مقتدری عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان همگن کشور با اشاره به موضوع بروکراسی بانک‌ها برای خرید از فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه خرید اعتباری میسر نشود، بانک‌ها جریمه ۱۰ درصدی برای ما در نظر می‌گیرند که این رقم سنگینی است و به تولیدکننده تحمیل می‌شود.

دغدغه فولاد مبارکه برای حل مشکلات خودروسازان

مدیرعامل شرکت قطعات فلزی زنجان خودرو گفت: تاکنون ارتباط و تعامل واحد فروش فولاد مبارکه با مشتریان خود بسیار عالی بوده و مدیران این شرکت با مشتریان و قطعه‌سازان صنایع خودروسازی کشور رفتار صمیمانه‌ای داشته‌اند.

یزدان‌پرست با بیان این که رفع مشکلات مشتریان یکی از دغدغه‌های شرکت فولاد مبارکه است، بیان کرد: احساس مسئولیت فولاد مبارکه تاکنون توانسته بسیاری از مشکلات قطعه‌سازان و خودروسازان کشور را برطرف کند.

رفع موانع تولید با استمرار نشست‌های مشترک فولاد مبارکه و مشتریان این شرکت

مدیرعامل شرکت قطعات فلزی زنجان‌خودرو تصریح کرد: استمرار این نشست‌ها و برگزاری همایش‌ها با مشتریان سبب خواهد شد تا فولاد مبارکه بتواند به صورت تخصصی مشکلات مشتریان و قطعه‌سازان کشور را برطرف کند.

وی تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با تامین نیاز صنایع پایین‌دست ازجمله خودروسازی پیشگام رفع موانع تولید بوده است.

نشست هم‌اندیشی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه سال جاری با مشتریان صنایع بسته‌بندی و قطعه‌سازان خودرو در تهران برگزار ‌شد.

در دومین روز از این نشست بیش از ۷۰ تن از مدیران و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان کشور شرکت کردند که فولاد مبارکه با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =