بانوان

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان با 10 گل از سد ملی پوشان شهرکرد گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ۶ بازی در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم فولاد مبارکه سپاهان میهمان ملی پوشان شهرکرد بود و در یک بازی یک طرفه با ۱۰ گل به چهارمین پیروزی خود رسید و ۳ امتیاز ارزشمند کسب نمود و۱۸ امتیازی شدند و در کورس قهرمانی باقی ماندند.

نماینده شهرکرد مغلوب طلایی‌پوشان شد

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن میزبان سارگل بوشهر بود و با نتیجه ۸ بر یک حریف خود را شکست داد و پنجمین پیروزی خود در لیگ برتر را به دست آورد. سبزپوشان ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در تعقیب صدرنشینان هستند.

زارع باتری سنندج با نتیجه ۳ بر صفر کیان نیشابور را شکست داد، همیاری آذربایجان غربی با ۸ گل مغلوب خاتون بم شد و نماینده آذربایجان غربی با ۱۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

نماینده شهرکرد مغلوب طلایی‌پوشان شد

همچنین تیم شهرداری سیرجان، قهرمان فصل گذشته مقابل تیم نماینده البرز یک بر یک متوقف شد و با ۱۶ امتیاز به رده سوم سقوط کرد و تیم های ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

زارع باتری سنندج ۳ - کیان نیشابور صفر

همیاری آذربایجان غربی صفر - خاتون بم ۸

ذوب آهن اصفهان ۸ - سارگل بوشهر یک

شهرداری سیرجان یک - نماینده البرز یک

ملوان بندرانزلی یک - پالایش گاز ایلام یک

ملی پوشان شهرکرد صفر - سپاهان اصفهان ۱۰

گفتنی است برای آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی بـانوان و حضور در مسابقـات جام ملت‌های آسیا، دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر لغو شد.

ادامه مسابقات پس از بازگشت تیم ملی از رقابت جام ملت‌های آسیا برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.

مسابقات جام ملت‌های زنان ۲۰۲۲ آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن به میزبانی هند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران قرار است ۲۴ دی عازم این رقابت‌ها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =