ارز منابع ارزی دلار

بازار ارز و طلا امروز شاهد رشد قیمت طلا ، قیمت دلار متشکل و قیمت سکه بود. شاخص بورس هم بورس در اولین روز زمستان سبز پوش شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از اقتصادنیوز، بازار ارز متشکل در اولین روز زمستان ۱۴۰۰ شاهد رشد اندک قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز ۳۱ تومان بالا رفت و بر روی ۲۷ دهزار و ۱۹۹ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی چند؟

صرافی ملی در اولین روز زمستان ۱۴۰۰ قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۷۵۹ (بیست و شش هزار  و هفتصد و پنجاه و نه  تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۳۰۰ (بیست و هفت هزار  سیصد  تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹,۹۷۰ ( بیست و نه هزار و نهصد و هفتاد تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۵۷۵ (سی  هزار وپانصد و هفتاد و هفت تومان) است.

قیمت درهم ثابت ماند

قیمت درهم در معاملات نقدی امروز نسبت به روز گذشته ثابت ماند . درهم امروز  ۸ هزارو ۳۰۰ تومان معامله شد. معامله گران معتقدند تا زمانی که قیمت درهم بالای مرز ۸ هزار و ۲۰۰ تومان باشد نباید انتظار افت معنادار دلار را داشت. با این سطح از قیمت حواله درهم، ارزش دلار در بازار داخلی می توانست بالای محدوده ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان قرار بگیرد.

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و  ۴۵۸ تومان به دست می‌آمد.

قیمت طلا و سکه رشد کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز به ۱۷۸۸ دلار رسید. در بازار داخلی ایران امروز سرنوشت دو فلز گران بها صعودی بود. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز هزار و ۴۰۰ تومان بر ارزش خود افزود و ۱ میلیون  و ۳۰۱ هزار و ۲۰۰ تومان  را برای خود ثبت کرد. قیمت سکه هم امروز ۳۵ هزار تومان گران شد و به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.

سبز پوشی بورس در بازار ارز 

در بازار ارز امروز و در میان معامله گران رشد شاخص بورس مورد توجه قرار گرفت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۴۰ هزار و ۶۵۲ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =